Palmstrands schäfrar

Direktlänk till inlägg 2 oktober 2010

LÖRDAGSBILDERBLOGG

Av Nina Palm - 2 oktober 2010 19:03

 Idag har vi varit och spårat i skogen - jag, Gosia och Boxer-Nina (vi frotterar oss gärna med eliten, jag och Gosia   ). Sökisarna träffade vi tillsammans med Irene på Husvagnsparkeringen senare för lite grillning och socialt samkväm   .

_
Ajaxx var först ut i ett teknikspår - vinklar, vinklar, vinklar - och han var så dutti så   .

  

_
  

_

_
   

_
Thelma fick ett jäääättelångt spår som hon bortsett från ett något förvirrat upptag klarade hur fint som helst - med spetsar och allt      .

  

_
  

_
  

_
  

_
Yaxxon fick 6 upptag han - han började med sitt andra bakspår i livet   - men sen gick det bra och vi är på G mot stabilitet och nu är det bara jag som ska fixa till rutiner, balans och vara konsekvent   .

_
   

_
   

_
     

_
Ja och igår kom halsbandet från www.mach.nu   . Jag LOVAR att man kan beställa exakt prick vad man vill från Mari på Mach   ... jag hade väl ALDRIG trott att jag skulle få kameler broderade på Kamelkungens första snygghalsband   .
  

_
   

_

Efter bra sakletning   , budisar, mys med alla goa' vänner   och så, tog jag en andra långrunda fär dagen (började med en när jag kom till skogen   ) med alla Hobbisarna   . Stegräknaren står nu på 15 134 steg   .

_
Triss i hjärtegryn       .
 

_
Nu blir det locket och goood hämtmat som Jonas är iväg och fixar och imorgon har vi lite spännande uppdrag att utföra av både det ena och andra slaget         . En liten blogg-cliffhanger bara så där   .

_
Igår körde jag Pass 54 på gymet   - en övning x 3 set för alla "delar" av överkroppen och man kan säga att det känns idag   .

_
ANTAL STEG IGÅR: 9 204

_
"En lycklig kvinna saknar bekymmer. En harmonisk kvinna har lärt sig att leva med dem."   

 
 
Eva,Donna & Hubba

Eva,Donna & Hubba

2 oktober 2010 19:46

Härligt i skogen!! Kuligt med massa bilder :)
Kraam

http://www.rackson.se

 
Jessica

Jessica

2 oktober 2010 19:57

Kul med bilder:) Nu fick jag ju lust att släpa med kameran till Vomb i morgon:)

http://www.yrlabus.se

 
Ingen bild

NIna & T-T

2 oktober 2010 20:40

Tack för Thelma-bilderna. "Ekipage"-bilden är vidareskickad till Boxerklubbens hemsida. Tack för idag.

 
Noomi

Noomi

2 oktober 2010 23:21

Spännande uppdrag minsann... Sånt gillas :) Väntar med spänning (hihi) på vad det kan vara.
Himla snyggt halsband med kameler och allt. Mari är suverän!! Hon fixade till en Hobbe till mig för ett par år sedan när ingen annan kunde. Hmm, vore ju nå´t att ha på halsbandet också ;)
Ha en gosig söndag!
KRAM

http://www.dizzyweb.se

 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

3 oktober 2010 01:16

Vilken härlig träningsdag i skogen ni verkar haft :) Är verkligen kul när man har ett gäng att träna med.

Vad duktig du har varit och lagt in massa bilder, fortsätt med det :) Härlig spår skog ni verkar ha.

Riktigt fint halsband han fått din stilige Yaxxon.

Ha en fortsatt skön helg :)

http://heratorpetsvinja.webs.com

 
Mariana

Mariana

3 oktober 2010 09:29

Rutiner, ja, gör sen inte som jag - glömmer dom fullständigt, shame on me;):p
Härliga bilder från en skön dag;)
Nu ska jag fundera på halsband till flickorna, är ju ett måste ju;) // Kraaaaaaaam

http://gormasblogg.bloggplatsen.se

 
susanne

susanne" title="http://svedalabrudarna.bloggplatsen.se]susanne[/url]" target="_blank">svedalabrudarna.bloggplatsen.se]susanne[/url]

3 oktober 2010 10:31

Jag visste det väl!!! jag är en harmonisk kvinna.moahahahah
Det var en underbar dag i skogen, förutom att det var den andra dagen för oss,hmm.
Snyggt halsband!! Nästan så man får införskaffa ett till den vita..
Ha en go söndag Kramis

http://www svedalabrudarna.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

3 oktober 2010 10:55

rutiner och att vara konsekvent både i beröm o korrigering - den svåra delen vill jag påstå inom hunderiet o det kanske för att det ligger på oss tvåbeningar att ha koll där ;)

"säg det i bilder o inte i ord" (lala lala la lala)

http://yallayalla.bloggplatsen.se

 
Andréas Öhrn

Andréas Öhrn

3 oktober 2010 20:04

Vad fin Yaxxon är. Kul att läsa att det går så bra för er.

http://www.valleohrnens.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Palm - 19 november 2013 17:24

Nu har Palmstrands schäfrar flyttat igen, den här gången till Wordpress! Tack Eva Wallberg för hjälpen   ! Adressen är: http://bloggen.oneclick.palmstrand.se/   Hoppas att vi ses där!    ...

Av Nina Palm - 8 november 2013 08:42

Efter att ha förlorat många inlägg som plötsligt inte gått att spara, diverse säkerhetsproblem och en support som inte besvarar mail - bedrövligt på riktigt   ! - återgår jag till min gamla blogg.   Ni kan följa oss här:   Palmstrands schäfra...

Av Nina Palm - 4 november 2013 07:34


I helgen som gick gjorde jag och Yaxxon vårt 6:e försök i elit spår ... över ett år efter vår senaste spårtävling . Vi har inte riktigt haft nåt flyt i vårt spårtävlande och dessutom har vi säkert inte tränat spår som vi borde heller  . Jag tror att ...

Av Nina Palm - 31 oktober 2013 08:19

Själv har jag bollsinne som en verktygslåda men icke desto mindre är jag sjukt stolt över att bo i Sveriges Fotbollsstad nr 1 2013  ! Först vann LdB FC Malmö SM-guld    _   _Och sen följde MFF upp med att säkra sitt SM-guld på plastmattan i Borås...

Av Nina Palm - 28 oktober 2013 07:02

Som om det inte räcker med att jag nyss haft inflammation i mina axlar (åtgärdat) och alltid har mer eller mindre ont i mina hälsenor började mitt vänstra knä att bråka, helt plötsligt, i torsdags vid lunchtid. Trodde det var nåt övergående efter att...

Presentation


PALMSTRANDS SCHÄFRAR

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards