Palmstrands schäfrar

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2010

HAPPY HELG :)!

Av Nina Palm - 1 oktober 2010 08:59

Igår blev vi med filmkanaler   ! Vi hyr ju rätt många filmer = dyrt = smartare att ha film på TV:n för färre pengar   .

_
Jag svimmade på soffan en stund innan jag tog mig samman och tog en powerwalk med Kajsa och Frasse   . 48 minuter i full rulle blev det och dryga 7000 steg =  Pass 53. Nu är jag inne i ett stim - jag känner det - och efter jobbet idag ska jag till gymet   . Det gäller att smida medan järnet och allt det där   .

_
Ikväll hoppas jag på lite fredagsmys innan Jonas åker och jobbar   . Ja och sen ska jag mecka en Blocket-annons för 8 st Volvo V70-däck oxå ... Familjen Palms Däckservice   . 4 sommardäck och 4 vinterdäck med dubb - allt på alufälgar. Tjohoo! En dag ska jag skriva en bok om våra däckbravader   . What not to do when you shoppar ny bil ska den heta   .

_
Imorgon väntar träning i skogen med gruppen och tanken är att jag ska köra upptag, upptag och lite upptag till med Yaxxon + uppletande/UT-skick   . Hoppas att det fina krispiga höstvädret håller i sig så jag kan avsluta det hela med en långrunda med alla Hobbisarna   . Iofs blir det långrunda oavsett väder men det är ju lixom mer njutbart att gå i skogen om solen skiner och om man slipper regn, storm och hagel   .

_
Sen TROR jag att Yaxxons nya fina broderade läderhalsband från Mach kommer med posten idag    .

_
ANTAL STEG IGÅR: 11 435

_
"Om du mår bra, oroa dig inte - du kommer över det."   

 
 
mariana

mariana

1 oktober 2010 09:54

På Blocket kan du sälja handboken oxå "What not to do when you shoppar ny bil", men vänta till däcken är sålda!!!
Hoppas posten är på g;) Ha en härlig fredag, ses i morgon;) // Kraaaaam

http://gormasblogg.bloggplatsen.se

Nina Palm

1 oktober 2010 12:39

Tack för tipset :)! Jag håller sannerligen tummen för att posten har kommit. Inga rapporter ännu dock men - än är dagen inte slutisch. Ses imorrn' - oh yes, we'll do! //Kraaaaam

 
Susanne

Susanne

1 oktober 2010 10:09

Blocket är bra, om jag skulle ta och få in min hundbur där med kanske..
Akta hälsenorna nu och gå inte ut för hårt.
Ses imorgon nån gång,hehe
Go fredag!

kramis

http://svedalabrudarna.bloggplatsen.se

Nina Palm

1 oktober 2010 12:38

Ja alltså jag vill inte vara sån men det känns som däcken inte får komma ur fokus pga en hundbur :)). Eller det var inte så du menade *haha*? Jag aktar hälsenorna för fullt. Lovar. Ses nån gång imorron ... OM jag och Nina nu vill fika med er *hahaha*. /Kram kram å go'fredag

 
Cina

Cina

1 oktober 2010 10:48

Måtte nu filmkanalen inte sända alla de filmer ni redan sett ;)

Fredagsmys tillönskas dig o Nonas - vi synes säkert någonstans i skoga' i möra :)

http://yallayalla.bloggplatsen.se

Nina Palm

1 oktober 2010 12:36

Troligen kommer det att bli lite repriser men det verkar faktiskt vara ganska kul variation :)! Fredagsmys right back at you! //Kram kram

 
Jessica

Jessica

1 oktober 2010 10:52

Kul med filmkanaler, då kan du ju se precis huuuur mycket sci-fi som du vill;)

Ha en skön helg:)

http://www.yrlabus.se

Nina Palm

1 oktober 2010 12:35

Ja MÄRKTE det Jessica *hrmmfff* ... Vi får ha schemalagda minturattvälja-kvällar :). Ha en skön helg du med och KUL att du börjat blogga igen :)! Just ja ... vet du nån som är bra och billig på att laga kameror (NIKON D50)?

 
Jessica

Jessica

1 oktober 2010 17:24

Den enda reparation jag fått gjort gick på garantin på min gamla kamera, Nikon D70, så jag har dålig koll på priser.
Lasses Kameraservice(www.lassesks.se) uppe i Saltsjö Boo är auktoriserad Nikonverkstad.
Jag har även hört gott om Kamerateknik här i Malmö men har ingen erfarenhet av dom själva. (www.kamerateknik.m.se)

http://www.yrlabus.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Palm - 19 november 2013 17:24

Nu har Palmstrands schäfrar flyttat igen, den här gången till Wordpress! Tack Eva Wallberg för hjälpen   ! Adressen är: http://bloggen.oneclick.palmstrand.se/   Hoppas att vi ses där!    ...

Av Nina Palm - 8 november 2013 08:42

Efter att ha förlorat många inlägg som plötsligt inte gått att spara, diverse säkerhetsproblem och en support som inte besvarar mail - bedrövligt på riktigt   ! - återgår jag till min gamla blogg.   Ni kan följa oss här:   Palmstrands schäfra...

Av Nina Palm - 4 november 2013 07:34


I helgen som gick gjorde jag och Yaxxon vårt 6:e försök i elit spår ... över ett år efter vår senaste spårtävling . Vi har inte riktigt haft nåt flyt i vårt spårtävlande och dessutom har vi säkert inte tränat spår som vi borde heller  . Jag tror att ...

Av Nina Palm - 31 oktober 2013 08:19

Själv har jag bollsinne som en verktygslåda men icke desto mindre är jag sjukt stolt över att bo i Sveriges Fotbollsstad nr 1 2013  ! Först vann LdB FC Malmö SM-guld    _   _Och sen följde MFF upp med att säkra sitt SM-guld på plastmattan i Borås...

Av Nina Palm - 28 oktober 2013 07:02

Som om det inte räcker med att jag nyss haft inflammation i mina axlar (åtgärdat) och alltid har mer eller mindre ont i mina hälsenor började mitt vänstra knä att bråka, helt plötsligt, i torsdags vid lunchtid. Trodde det var nåt övergående efter att...

Presentation


PALMSTRANDS SCHÄFRAR

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards