Palmstrands schäfrar

Alla inlägg den 20 juni 2013

Av Nina Palm - 20 juni 2013 12:56

Igår var Plan A att köra till skogen, Plan B att köra till klubben och nån Plan C hade vi inte. Tanken var att gå på en rejäl runda med Frasse och Karlsson och sen lämna dem hemma med gott samvete medan vi åkte iväg med Faxe och Yaxxon. Tyvärr blev det jordens åskoväder med tillhörande blixtar och ösregn och det blev tyvärr inte läge för nån runda och då var plötsligt Plan C ett faktum :(. Vi stannade hemma, släppte ut alla fyra på en snabbkiss innan vi körde iväg för att handla på Ica Maxi *spännande*. På vägen var det som att bilen lixom drogs till Betulastigen där en viss liten Hyper flyttat in :).

Hyper är alltså familjen Gärdsbacks kompletterande stjärnskott och Cobras lillasyster :). En jättehärlig liten tjej med attityd, fart och fläkt och dessutom jättesocial och gosig. Nu är hon bara 8 veckor så mkt kan hända och de har ju lite av tunnelseende och gör noll konsekvensanalyser, men det har iaf börjat lovande :). Hon sover bra, äter som en arg varg och tycker om folk och det är det viktigaste, iaf för mig :).

Väl hemma hade regnandet slutat och jag tog ut Hobbisarna på Stora Baravarvet. Kajsa tuffar på i gammal god stil, drar på i samma tempo som pojkarna och med tanke på att hon i människoår räknat är ca 97 är det faktiskt fascinerande på riktigt. Lite sämre balans i bakbenen har hon men inte värre än att hon är på benen och iväg efter mindre än 0,5 sek om hon sladdat på parketten när hon har extra brådis <3.

Hoppar upp i vår höga säng gör hon oxå.

Annat spännande som hände igår var att jag började från baksidan när jag rensade rabatterna *wild and crazy* :). Det visade sig dock att detta övermodiga tilltag inte hade nån direkt effekt på orken eftersom jag inte pallade göra klart framsidan som jag ska ta innan jag börjar jobba på måndag.

Ikväll får vi se vad som händer. Vi ska iaf ta en tur till www.vipdog.se och hämta/betala våra kyltäcken och ett par extra bollar och så ska vi till Ica och handla midsommargott till imorron. Det blir midsommarparty på klubben för oss.

ANTAL STEG IGÅR: 13 334

Favorit i repris

"The best predictor of future behaviour is past behaviour"

Presentation


PALMSTRANDS SCHÄFRAR

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards