Palmstrands schäfrar

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Nina Palm - 25 augusti 2011 07:29

Idag är ingen bra dag    - vaknade trött och lack i allra största allmänhet, regnet fullkomligen ÖSTE ner när jag gick på rundan med pojkarna, Yaxxon och Frasse käkade ospecificerat BAJS   (hoppas på pålle - det känns fräschare än både hund, katt och joggare) och när jag kom till jobbet var det dags att betala räkningar ... ja. Jag tror att stämningsläget framgår   .

_
Igår var det träning med Gruppen och vi var sjukt organiserade måste jag säga   . Alla hade vars en plan och alla följde den! Coolt   ! Min plan var fritt följ och framåtsändande och jag hade t.o.m kommit ihåg att packa med mig gotteburkarna OCH linan   . Hur det gick? Njae. Så där. Jag har inte kört framåtsändande på nästan tre månader men Yaxxon gjorde så gott han kunde och jag kan konstatera att vårt gamla utskicksfartsissue är tillbaka med full kraft   . Får tjata utskick alltså. Som vanligt fint gående, bra riktning och glad hund   . Lite extra kul igår var att träffa lilla superlylliga Cobra-grynet, som visade sig vara riktigt duktig! De har bara varit på valpkurs en gång men jag undrar jag om de inte borde gått unghund istället - det såg verkligen kanonbra ut   ! Roligt!

_
Idag får vi se vad som händer. Just nu känns det som att jag ska jobba och sen åka raka spåret hem och sura   . Men det ger sig väl under dagen.

_
"Intuitionen är det högre medvetandets samlade intryck."   

Presentation


PALMSTRANDS SCHÄFRAR

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards