Palmstrands schäfrar

Direktlänk till inlägg 10 juli 2010

NÄ, OM MAN SKULLE ...

Av Nina Palm - 10 juli 2010 11:38

Ledig lördag och ute är det varmare än varmast   !

_
Vaknade till nyservade vovvar och bara det är ju HELT underbart eftersom jag abonnerar på morronrundorna i den här familjen - uppe med tuppen jämt lixom   - medan kvällsturerna är vikta åt Jonas - nattuggla de luxe   . Match made in heaven om man har hundar   . Också.

_
Igår tränade jag Pass 41 på gymet - rygg, bröst, mage - och herrejösses va varmt det var    . MEN det ordnade sig och när jag kom hem var Jonas iväg och rastade bären i havet - waterwalk   . Det är långgrunt som satan och man kan typ gå till Danmark. Kajsa får simma lite mer än de andra men det gillar hon så det är ok. Extra kul att munkorgarna åkte av redan efter 100 m när Jonas kopplade loss hela högen   . Nåt säger mig att bada med tandskydd är så där fränt   .

_
När alla kommit hem väntade tvättid och middag innan det var dags för Jonas och Fräset att åka till jobbet för nattpass   .

_
Själv tog jag oxå ett nattpass - mummade fönster och gjorde fint här i boet   . Herregud, det var ett gympass bara det   . Men fint blev det tycker jag - inget mög i hörnen is the shit. Nu på morgonen har jag fixat badrummet med Kalkosan och börjat lägga klickgolvet på balkongen ... 2 månader senare   . Typiskt nog hittar jag inte såghelvetet så jag kan inte göra klart   .

_
  

_
Nu ska jag strax traska ut med bären i hittan' ... Va fina de är   . Ikväll tar jag med mig ett par stycken ut i bushen, Yaxxon är given iaf så får vi se om Nille eller Karlsson får hänka på. Jonas ska jobba i natt igen så Frasse och han får sällis av ett Gråben på sin kvällstur   .

_

Fina fina Kajsa Karlsson   
  

_
Yaxxon och hans älskade storebror    

  

_
Frasse Fräs med pinne   

  

_
Nä om man skulle då alltså ...   .

_
ANTAL STEG IGÅR: 14 108

_
"Vad spelar det för roll om du vinner hela världen om du förlorar dig själv?"   

 
 
Cina

Cina

11 juli 2010 20:31

ja om man ändå skulle.....Lite så har det varit hela helgen, för hettan har gjort att farten inte varit riktigt så stor som den kunde vara.

Mysigt hade vi det iaf i skogen, säger jag som mest bara satt o snackade o mös :o) Nu börjar snart en ny vecka...

http://yallayalla.cinasliv.se

 
Ingen bild

Sabina

11 juli 2010 21:54

Nämen oj vad flitig med en tur till skogen, vi tog oss som mest genom stan ner till vattnet.

Ja, tyvärr har det funnits ganska många domedagsprofesior som jag tyvärr tagit åt mig av. No more...

Ha en mysig vecka. Kramiz

 
Nina

Nina

12 juli 2010 08:51

CINA: Farten har det inte varit mycket med alls nej *puh* men liiite har man ju iaf gjort :). Kvällen i skogen, som nästan inte blev av, var ju hur mysig som helst måste jag säga :).

SABINA: Det var lite överkurs att packa ryggan och ta sig iväg, helt klart men väl värt det :). Du anar inte hur många som inget hellre vill än att få säga "vad var det jag sa!" - det är en slags hobby :). "No more" låter som en ypperlig strategi! Heja er :).

Kramar

http://www.palmstrand.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Palm - 19 november 2013 17:24

Nu har Palmstrands schäfrar flyttat igen, den här gången till Wordpress! Tack Eva Wallberg för hjälpen   ! Adressen är: http://bloggen.oneclick.palmstrand.se/   Hoppas att vi ses där!    ...

Av Nina Palm - 8 november 2013 08:42

Efter att ha förlorat många inlägg som plötsligt inte gått att spara, diverse säkerhetsproblem och en support som inte besvarar mail - bedrövligt på riktigt   ! - återgår jag till min gamla blogg.   Ni kan följa oss här:   Palmstrands schäfra...

Av Nina Palm - 4 november 2013 07:34


I helgen som gick gjorde jag och Yaxxon vårt 6:e försök i elit spår ... över ett år efter vår senaste spårtävling . Vi har inte riktigt haft nåt flyt i vårt spårtävlande och dessutom har vi säkert inte tränat spår som vi borde heller  . Jag tror att ...

Av Nina Palm - 31 oktober 2013 08:19

Själv har jag bollsinne som en verktygslåda men icke desto mindre är jag sjukt stolt över att bo i Sveriges Fotbollsstad nr 1 2013  ! Först vann LdB FC Malmö SM-guld    _   _Och sen följde MFF upp med att säkra sitt SM-guld på plastmattan i Borås...

Av Nina Palm - 28 oktober 2013 07:02

Som om det inte räcker med att jag nyss haft inflammation i mina axlar (åtgärdat) och alltid har mer eller mindre ont i mina hälsenor började mitt vänstra knä att bråka, helt plötsligt, i torsdags vid lunchtid. Trodde det var nåt övergående efter att...

Presentation


PALMSTRANDS SCHÄFRAR

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards