Palmstrands schäfrar

Direktlänk till inlägg 14 maj 2010

IDAG ÅKER JAG HEM :)

Av Nina Palm - 14 maj 2010 09:19

Idag bär det av till mammi och pappi i Åhus för mig, Yaxxon, Kajsa och Nille Den Lille. Hundarna ska få sig lååånga skogsprommisar till livs, Silver Bullitt ska få sig ett vårbad extra allt och troligen kommer hundarna att samma öde till mötes   . Kajsa kommer att bli skitglad   .


_
Jonas och Fräset stannar hemma och vaktar huset och det står personalfest på agendan - för Jonas alltså, inte för Fräset   .

_
Igår tog vi det extremt take it easy   . Ledig dag. Paw rikh-titt   . Tog en tur ner till klubben för att fika lite med Torsdagsgruppen och några från Onsdagsgruppen   . Lille supersöte Ajaxx gjorde klubbdebut med en gränsfall betygsmässig apportering   , ja och så fick han träffa Chorizza och Sunken och - icke att förglömma - deras fyndväska   . Det var nästan inget folk mer än vi där nere så det var en perfekt dag för valpbesök tycker jag. En mysig eftermiddag. Hyrde film, handlade mumsig middag och sen var det myskväll de luxe som gällde, med en flaska rött och allt  - love it   .


_
Nu ska jag packa ner mina grejer här och vädra pälsarna innan avfärd mot mina forna hemtrakter [Mot Öhus - möla böten blö   ].

_
ANTAL STEG IGÅR: 8 303   

_
"Att ångra sin misstag är att hejda sin utveckling."   

 
 
Åsa A

Åsa A

14 maj 2010 10:26

Hoppas du får en riktigt trevlig vistelse i Åhus! Ni har förhoppningsvis bättre väder än vad vi har här uppe.... regn och knallgrå himmel :(

http://asa.kfib.org

 
Ingen bild

röeeva

14 maj 2010 12:20

Det är väldigt mysigt att träna hund när det inte råder trängsel :) Ajaxx var en mycket trevlig herre tycker jag, söt som socker ! Kör försiktigt och var rädd om Dej/Bamsekramar

 
Sabina & Reno

Sabina & Reno

15 maj 2010 13:19

Härligt med lite vacation.

Hoppas du får en mysig helg och slipper syndafloden som kommit till malmö.

http://cityclickers.wordpress.com

 
Nina

Nina

15 maj 2010 15:59

Åsa: Det var mysigt, som vanligt, att komma hem och igår gick vi en runda i skogen på 8500 steg - underbart! Idag kom dock regnet - med kraft *grr*.

Röeeva: Eller hur :)! Ajaxx är en redigt fin kille, men både kroppen och knoppen på rätta stället *pussar ihjäl*. Ont i tänderna får man!

Sabina: Lite vacation är inte fel alls, synd bara med 50 % otur med vädret *suck*. Syndafloden kom till Åhus idag.

Kramar

http://www.palmstrand.se

 
Ingen bild

Mariana

15 maj 2010 19:22

Vårbad, får man väl nästan om man vill eller inte, sicket regnande:( Tur gårdagen blev rätt ok, så någon skogsprommisen kunde bli av;)XD // Kraaaam

 
Ingen bild

Susanne

15 maj 2010 19:57

JA det var till att verkligen förena nytta med nöja i Åhus!! Härligt!// kramis

 
Mariana

Mariana

16 maj 2010 11:38

Mariana: Vårbadet blev av det naturella slaget *oh yes* :(. Kunde inte med att asa fram slangen och blöta ner det redan blöta. Men bilen är fin och luktar karameller :)).

Susanne: Jajamän. Fast som sagt ... bara bilen som är fin och fräsch som en silvrig nyponros :).

Kraaaaaaaaaaaam

http://www.palmstrand.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Palm - 19 november 2013 17:24

Nu har Palmstrands schäfrar flyttat igen, den här gången till Wordpress! Tack Eva Wallberg för hjälpen   ! Adressen är: http://bloggen.oneclick.palmstrand.se/   Hoppas att vi ses där!    ...

Av Nina Palm - 8 november 2013 08:42

Efter att ha förlorat många inlägg som plötsligt inte gått att spara, diverse säkerhetsproblem och en support som inte besvarar mail - bedrövligt på riktigt   ! - återgår jag till min gamla blogg.   Ni kan följa oss här:   Palmstrands schäfra...

Av Nina Palm - 4 november 2013 07:34


I helgen som gick gjorde jag och Yaxxon vårt 6:e försök i elit spår ... över ett år efter vår senaste spårtävling . Vi har inte riktigt haft nåt flyt i vårt spårtävlande och dessutom har vi säkert inte tränat spår som vi borde heller  . Jag tror att ...

Av Nina Palm - 31 oktober 2013 08:19

Själv har jag bollsinne som en verktygslåda men icke desto mindre är jag sjukt stolt över att bo i Sveriges Fotbollsstad nr 1 2013  ! Först vann LdB FC Malmö SM-guld    _   _Och sen följde MFF upp med att säkra sitt SM-guld på plastmattan i Borås...

Av Nina Palm - 28 oktober 2013 07:02

Som om det inte räcker med att jag nyss haft inflammation i mina axlar (åtgärdat) och alltid har mer eller mindre ont i mina hälsenor började mitt vänstra knä att bråka, helt plötsligt, i torsdags vid lunchtid. Trodde det var nåt övergående efter att...

Presentation


PALMSTRANDS SCHÄFRAR

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards