Palmstrands schäfrar

Direktlänk till inlägg 6 maj 2010

NU HAR JAG GETT UPP - NY BLOGG ... IGEN :)

Av Nina Palm - 6 maj 2010 18:44

Så ja ... nu har jag officiellt gett upp det här med att få bloggen på one.com att funka, pilutta dem  . Nu ska man bara försöka få till länkar och sånt från hemsidan oxå ... puh      ! Så ja - fixat    . Ska kolla om det går att ladda upp bilder oxå.

_
  

_

Så där ja. Lite klydd lär det ju bli innan man har kolla på detta men det blir nog rätt bra tror jag   . Det kan ju iaf inte bli sämre än vad det var hos one.com där det senaste är att "felet är åtgärdat" MEN att det inte funkar för vissa webläsarversioner. OK - jag har inte bytt webläsare sen förra torsdan när allt började strula så efter att ha skickat exakta versionsnummer, tömt cashminnen både hemma och på jobbet 150 ggr och trixat fick det lixom räcka. Ok om man kör Twitterstyle, dvs bloggar väldigt fåordigt så märker man ju ingen skillnad men om man, som jag, skriver lite textmängd och gärna lägger in ett kokografi nu och då funkar det inte att vara utan scrollmöjligheter   .


_
Kul smileysar här dessutom - we lajk. Å bara för det funkar inte smileyfunktionen *trötta mig*. Men hellre utan smileys och MED scroll än utan scroll och med smileys    .



 
 
Vicke

Vicke

6 maj 2010 18:53

lycka till

http://animeramedvicke.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Tommy å Vilja Virrpanna

6 maj 2010 20:21

Redigerat i "favorimappen" igen dårå :).

 
Carina & Nixa

Carina & Nixa

6 maj 2010 20:21

Haha, vilket bry du har! Underbart att du är så ihärdig för att få grejerna att funka, så att folket kan få sin dagliga bloggdos (var finns dom roliga smileysarna du skrev om?).

http://haglunds.net

 
Nina

Nina

6 maj 2010 20:46

Vicke: Tack!

Tommy: Vi är ödmjuka inför att få vara i din och Virrpannans favoritmapp :)!

Carina: Smileysarna finns tyvärr inte här utan bara när man ska skriva inlägg.

1000 kramar

http://www.palmstrand.se

 
GBA

GBA

6 maj 2010 21:36

Gulliga smileys. Nu får vi hoppas att ditt slit lönar sig = att detta ska fungera:)

Kramis

http://www.hundkonsultgba.n.nu

 
Nina

Nina

6 maj 2010 22:25

GBA: Ja det får vi verkligen hoppas :). Fast det var faktiskt ganska enkelt att fixa den här bloggen - hade ju lixom koll på färgkoder och sånt *jajamän*. //Kraaaam

http://www.palmstrand.se

 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

6 maj 2010 22:56

Nej inte är det kul när sin blogg inte funkar. Den här på bloggplatsen brukar strula lite ibland också men inte jätte ofta. Fast inte blir man glad när man skrivit ett långt inlägg med bilder och sen ska man publicera och allt bara försvinner.....GRRRRR vad arg man blir då.

Får väl önska dig lycka till med din nya blogg och hoppas den funkar som du vill.

I morgon kommer föresten Vinja hem, ska bli så kul att få börja träna igen.

Kram!!!

http://heratorpetsvinja.webs.com

 
Ann-Sofie o Libbi

Ann-Sofie o Libbi

6 maj 2010 23:03

Den verkar väldigt trevlig, denna blogg, och bilderna är mycket fina, och kan ju ses stora oxå!
Kanske något för mig, som inte heller gillar one.s

http://www.heldine.se

 
Ingen bild

Mariana

7 maj 2010 06:11

Hoppas den här funkar,(du vet, jag o bloggar;)XD // Kramen

 
NIna

NIna

7 maj 2010 06:55

Ann-Margret: Alla bloggar strular ju NÅN gång men när man får hålla på en vecka och förklara sig grönlila och till sist hamnar i att det är webläsaren det är "fel" på så *grrr*. Skulle ALLA med One.com-blogg ha bytt webläsare på samma dag?! Jag tycker att den här lösningen känns bra så här långt :-). UNDERBART att få hem tösen!

Ann-Sofi: Ja visst är den fin :)! Jag tyckte One:s var ok ... när den funkade ;). Testa vettja!

Mariana: Det hoppas jag med :)))!

Kramar

http://www.palmstrand.se

 
Ingen bild

Susanne

7 maj 2010 07:56

Då får vi hoppas att det inte klyddar här då efter ett tag.
Skön fredagkväll så ses vi i morra. Kramis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Palm - 19 november 2013 17:24

Nu har Palmstrands schäfrar flyttat igen, den här gången till Wordpress! Tack Eva Wallberg för hjälpen   ! Adressen är: http://bloggen.oneclick.palmstrand.se/   Hoppas att vi ses där!    ...

Av Nina Palm - 8 november 2013 08:42

Efter att ha förlorat många inlägg som plötsligt inte gått att spara, diverse säkerhetsproblem och en support som inte besvarar mail - bedrövligt på riktigt   ! - återgår jag till min gamla blogg.   Ni kan följa oss här:   Palmstrands schäfra...

Av Nina Palm - 4 november 2013 07:34


I helgen som gick gjorde jag och Yaxxon vårt 6:e försök i elit spår ... över ett år efter vår senaste spårtävling . Vi har inte riktigt haft nåt flyt i vårt spårtävlande och dessutom har vi säkert inte tränat spår som vi borde heller  . Jag tror att ...

Av Nina Palm - 31 oktober 2013 08:19

Själv har jag bollsinne som en verktygslåda men icke desto mindre är jag sjukt stolt över att bo i Sveriges Fotbollsstad nr 1 2013  ! Först vann LdB FC Malmö SM-guld    _   _Och sen följde MFF upp med att säkra sitt SM-guld på plastmattan i Borås...

Av Nina Palm - 28 oktober 2013 07:02

Som om det inte räcker med att jag nyss haft inflammation i mina axlar (åtgärdat) och alltid har mer eller mindre ont i mina hälsenor började mitt vänstra knä att bråka, helt plötsligt, i torsdags vid lunchtid. Trodde det var nåt övergående efter att...

Presentation


PALMSTRANDS SCHÄFRAR

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards