Palmstrands schäfrar

Direktlänk till inlägg 3 januari 2012

KVÄLLSBLOGG

Av Nina Palm - 3 januari 2012 22:28

Nu vet jag helt säkert att det är semester ... HERREGUD vilket skitväder det har varit idag   . Stormstötar och ösregnet from hell har dominerat sen 13-tiden idag   . Jag hade en superbra plan - lämna Sebastian för läxläsning hos Vicky, följa med Gosia till verkstan där hennes bil skulle lämnas för service, köra vidare till klubben för att träna lite och sen köra tillbaka Gosia till verkstan och sen hämta Sebastian   . Planen höll ... bortsett från att det inte blev mer än fika och promenixer på klubben för vädret blev jävligare och jävligare för varje minut   . Mysigt var det hur som helst att fika, käka varma mackor och strosa runt med bären i gott sällskap   och Sebastian hade fått mycket gjort när jag hämtade honom. Tack Vicky för hjälpen - världsklass   !

_
Igår var det stortvättstajm - är man ledig så är man   - och när allt var klart åkte jag till Bokskogen för att gå en långtur med Hobbisarna ... bara det att jag hade glömt sätta på dem halsband vilket var extra dumt just igår   eftersom hela skogen var full av nyårslöften   . Det var bara att köra hem igen och när jag körde och funderade över var jag skulle gå min runda istället ringde Jennifer som var promenadladdad hon med och vips var vi på väg till Revinge med Jennifer och lilla schäferbruttan Ezi i bilen   .

_

Hej hej - hemskt mycket hej    

_
 

Naturpool 1   

_

Naturpool 2    

_

Jennifer i sin fina rööööda stövlar    

_
 

_
Ezi blev dyngkär i Nixx (vem annars lixom   ?) och det gick hur bra som helst att sammanföra vovvsen. Yaxxon kan ju vara lite i drygaste laget mot både tikar och hanar men han skötte sig finfint   .

_
Igår kväll var Sebbe hos Liam och vi kollade på Jägarna 2 - superbra film! Man kan hyra topplistefilmer för 29 kr/st just nu när man har Telia Digital-TV - skit på TV, hyr en BRA film   .

_
Avslutningsvis en illustration av vintern i Skåne 2011/2012   .


_
 

_
Det enda felet med att göra ingenting är att man inte vet när man är färdig."   

 
 
Ingen bild

Susanne

4 januari 2012 09:34

Ändrade planer som blev en mysig promenad med sällis är väl aldrig fel!
kram

Nina Palm

4 januari 2012 12:18

Inte fel alls men jag hade ju gärna tränat lite ... Stormen fortsätter! Håller på att introducera låda här nu - en STOR låda :). Kramkram

 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

4 januari 2012 10:18

Vad tråkigt med ett sånt skitväder när du är ledig. Igår såg vi faktiskt solen i nån timme eller två på våran promenad :) Men idag är ordningen återställd och det regnar som det brukar :(

Men vad kul att du har fotat lite :) Hundarna ser iaf ut att gilla alla vattenpölar efter regnet. Häftig gruppbild, dina grabbars ögon lyser verkligen som demoner....Visst var jag fyndig nu ;) Ha Ha

Ha en skön dag och hoppas att du slipper så mycke regn.
Kram

http://heratorpetsvinja.minwebbplats.se

Nina Palm

4 januari 2012 12:21

Vattenpölar är bästa grejen :). Jag har laddat lillkamerans batteri och den ligger numera i bilen. Duktigt va *hehe*? Det stormar fortfarande här och ikväll kommer regnet tillbaka. Helt sjukt! Men men. Vädret kan inte göra nåt åt - men gnälla kan man ;). Kramar

 
Elin

Elin

9 januari 2012 20:04

Nina! :) Du har fått en award i min blogg! :) Klicka gärna in och läs och för det vidare! :)

Kram

http://www.ElinRosen.bloggplatsen.se

Nina Palm

9 januari 2012 20:07

Tack snälla :)! Jag tackar för snälla ord om min lilla bloggelilogg och eftersom jag läser din blogg länkar jag här till att börja med! //Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Palm - 19 november 2013 17:24

Nu har Palmstrands schäfrar flyttat igen, den här gången till Wordpress! Tack Eva Wallberg för hjälpen   ! Adressen är: http://bloggen.oneclick.palmstrand.se/   Hoppas att vi ses där!    ...

Av Nina Palm - 8 november 2013 08:42

Efter att ha förlorat många inlägg som plötsligt inte gått att spara, diverse säkerhetsproblem och en support som inte besvarar mail - bedrövligt på riktigt   ! - återgår jag till min gamla blogg.   Ni kan följa oss här:   Palmstrands schäfra...

Av Nina Palm - 4 november 2013 07:34


I helgen som gick gjorde jag och Yaxxon vårt 6:e försök i elit spår ... över ett år efter vår senaste spårtävling . Vi har inte riktigt haft nåt flyt i vårt spårtävlande och dessutom har vi säkert inte tränat spår som vi borde heller  . Jag tror att ...

Av Nina Palm - 31 oktober 2013 08:19

Själv har jag bollsinne som en verktygslåda men icke desto mindre är jag sjukt stolt över att bo i Sveriges Fotbollsstad nr 1 2013  ! Först vann LdB FC Malmö SM-guld    _   _Och sen följde MFF upp med att säkra sitt SM-guld på plastmattan i Borås...

Av Nina Palm - 28 oktober 2013 07:02

Som om det inte räcker med att jag nyss haft inflammation i mina axlar (åtgärdat) och alltid har mer eller mindre ont i mina hälsenor började mitt vänstra knä att bråka, helt plötsligt, i torsdags vid lunchtid. Trodde det var nåt övergående efter att...

Presentation


PALMSTRANDS SCHÄFRAR

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards