Palmstrands schäfrar

Direktlänk till inlägg 9 juni 2011

FÖDELSEDAG IDAG

Av Nina Palm - 9 juni 2011 09:02

Idag fyller Jonas år - grattis   !

_
 

Bild tagen för - skulle jag tippa - 42.5 år sen på ett ungefär   !

_
Imorse blev det lite sovmorron iaf och det var hur skönt som helst   . Jag skulle skjutsa Jonas till jobbet eftersom de har sitt årliga sommarparty ikväll, de däringa hundförarna i Malmö   . Själv ska jag på TS-möte och försöka hinna med lite Kamelkungsträning ... Jag är laddad  !

_
Igår var det först Agilitysektor-möte för min del, styrelsen har utsett mig som tillfällig sammankallande där eftersom Bodil avgått. Det blir nog bra. Efter sektormötet var det medlemsmöte och det flöt oxå på bra tycker jag   . Lite extra gosfaktor blev det för att Irene var nere och hade med sig lilla Cobra som tillsammans med sin brorsa Carlzon stod för underhållningen en bra stund   . Jösses vilka busar   . Jag tog ut Cobra på en liten kissetur tillsammans med Gosia och Ajaxx och jag, som själv har rätt sura hundar, blev sjukt imponerad av Ajje som lekte fint med den lilla svarta filurskan   .

_
Efter en mysig kväll på klubben bar det av hemåt och sen svimmade jag. Jag är INTE bra på tryckande värme   . Tack gode gud att det är lite svalare idag   !

_
ANTAL STEG IGÅR: 11 788

_
"Logik är ett systematiskt sätt att komma fram till fel slutsats på ett övertygande sätt."

 
 
Sabina

Sabina

9 juni 2011 09:58

HAHA-vilken söt bild :))

Ajje är en rätt gosig påg-men han vill allra helst vara säkert på att ingen snor hans boll ;))

Ses ikväll alltså! // Kramar

http://schaferbus.bloggplatsen.se

Nina Palm

9 juni 2011 13:07

Även stor har varit liten *fniss*. Jag lovar att han visste att Cobra var en snygg brutta to be för hon fick minsannemej leka bollen och dra i snöret! Carlzon utstrålar kanske en kaxighet som vi missar :))? Ses ikväll! //Kramar

 
Ingen bild

mariana

9 juni 2011 10:46

Sicken liten påg ;) Kunde ju lika gärna varit en bild på Sebastian:p! Håller med om värmen, det blev för bra där ett tag:-o Ha en skön dag i allt! // Kraaaaaaam

Nina Palm

9 juni 2011 13:06

Ja eller hur :)! Ögonbrynen är på plats iaf *hehe*. Nu blåser det äntligen svalt och jag förstärker med AC-storm. //Kraaaaaaaaam

 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

9 juni 2011 13:15

Får önska Jonas GRATTIS på födelsedagen :)

Håller helt klart med dig att värmen är inte kul alls :( Just nu är det lite svalare hos oss, men det varar väl tyvärr inte så länge :(

Ha en bra dag nu och ät inte för mycke tårta idag för då blir det ett ännu hårdare pass i morgon ;)

http://heratorpetsvinja.webs.com

Nina Palm

10 juni 2011 10:27

Jonas tackar :)! Värme är både bra och dåligt ... jag, som svensk, undrar bara vad det är för fel på LAGOM?! Vi har det rätt skönt idag med, bara 14 grader imorse på rundan! Jonas firade med jobbfest så jag slapp akta mig för tårtan :). //Kramis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Palm - 19 november 2013 17:24

Nu har Palmstrands schäfrar flyttat igen, den här gången till Wordpress! Tack Eva Wallberg för hjälpen   ! Adressen är: http://bloggen.oneclick.palmstrand.se/   Hoppas att vi ses där!    ...

Av Nina Palm - 8 november 2013 08:42

Efter att ha förlorat många inlägg som plötsligt inte gått att spara, diverse säkerhetsproblem och en support som inte besvarar mail - bedrövligt på riktigt   ! - återgår jag till min gamla blogg.   Ni kan följa oss här:   Palmstrands schäfra...

Av Nina Palm - 4 november 2013 07:34


I helgen som gick gjorde jag och Yaxxon vårt 6:e försök i elit spår ... över ett år efter vår senaste spårtävling . Vi har inte riktigt haft nåt flyt i vårt spårtävlande och dessutom har vi säkert inte tränat spår som vi borde heller  . Jag tror att ...

Av Nina Palm - 31 oktober 2013 08:19

Själv har jag bollsinne som en verktygslåda men icke desto mindre är jag sjukt stolt över att bo i Sveriges Fotbollsstad nr 1 2013  ! Först vann LdB FC Malmö SM-guld    _   _Och sen följde MFF upp med att säkra sitt SM-guld på plastmattan i Borås...

Av Nina Palm - 28 oktober 2013 07:02

Som om det inte räcker med att jag nyss haft inflammation i mina axlar (åtgärdat) och alltid har mer eller mindre ont i mina hälsenor började mitt vänstra knä att bråka, helt plötsligt, i torsdags vid lunchtid. Trodde det var nåt övergående efter att...

Presentation


PALMSTRANDS SCHÄFRAR

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards