Palmstrands schäfrar

Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Nina Palm - 7 augusti 2010 10:43

Igår var en riktigt, riktigt bra dag   !

_
På jobbet flöt allt på bra trots en rätt säckig sömn (igen   ) och när jag kom hem tog Jonas alla bären på långtur så att jag fick nanna en stund   .

_
  

_
På kvällen bar det av till Bara på parrrty hemma hos familjen Jarny  .

_
  

_
En supermysig kväll med grillat, vin och sång   . En liten kille på 10 år sjöng brallorna av oss alla - Ted Appelgren - och man undrar ju så smått vad som månde bliva   ! HERREGUD vilken talang.

_
Jennifer - en snäcka av rang - räddade mig ur min telefonkris och jag fick ärva hennes gamla mobil, som råkade vara just prick exakt en sån som jag MÅSTE ha för att ha frid i själen   .

_
Tack söta snälla Jennifer   ! (

  

_
Tack oxå till Sussie Q som oxå hade en rosa Sony Ericsson C905 att posta efter helgen   .

_
Ett styck världens bästa lur ser ut så här   .

  

_
Hemma lagom till morronrundorna   . MEN den här gången hjälpte vi inte till att stänga stället *haha*   .

_
Nu snurrar tvätten här, Jonas ska jobba i eftermiddag/början på natten och jag ska ut och hunda på Revinge framåt eftermiddan   .

_

ANTAL STEG I TORSDAGS: 15 899
ANTAL STEG IGÅR: 10 410
Idag snor jag ett kul visdomsord som Inger hade skrivit på Facebook   :
_
"Livet är som att cykla, man måste vara i rörelse för att hålla balansen."   

Presentation


PALMSTRANDS SCHÄFRAR

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards