Palmstrands schäfrar

Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Nina Palm - 2 juni 2010 08:23

Nu ser det verkligen mörkt ut ... håret alltså   . Hade en tid för helrenovering igår men fick avboka den av jobbrelaterade orsaker MEN jag hann iaf in till bästa Alexandra för att klippa luggen som liknade en slags persienn, markis eller gardin ā la skolfoto från -83   . Vidgade vyer blev det ju men den sista lilla slingan som dröjt sig kvar i denna del av håret försvann på köpet och det är ju så där snyggt   . Jävlar är allt jag har att säga om det. Men men.

_
I övrigt ser det dock inte särskilt mörkt ut alls idag - solen skiner från en klarblå himmel och det känns rätt bra på det stora hela, det däringa livet   . Idag är det definitivt läge för en yoghurtglass   . Med jordgubbssmak.


_
Igår tränade jag dessutom Pass 34 (ben, vader, mage) men det var nära ögat att jag kom på en redigt vass ursäkt   . Jag gillar att köra ben, inte bara för att det är nödvändigt utan för att det kräver en del koncentration så man inte drabbas av ryggskott t.ex när man kör knäböj och utfall   . En slags meditation eftersom det inte går att fundera på annat när man tränar. Fast jag kan ju tycka att just benpassen - som meditation betraktade - är onödigt jobbiga förståss  .

_
Väl hemma hade Jonas just vaknat efter nattpass och traskat ut med alla pojkarna och sen blev det lite fika och pga. väderdepressionen som slog till (lönt att träna som en gnu inför Beach 2010 och så regnar hela möget bort   ) bestämde vi oss för att kompensera mitt träningspass med en rejäl kolhydrat- och fettbomb på Pasta No 1 där jag valde en pasta med skinksås och gyroskött   . Det är viktigt med balans i livet! Glöm aldrig det   .

_
Ingen hundträning blev det igår (heller) men ikväll väntar träning med gruppen och det ser jag fram emot   . Jonas gör sitt sista pass idag (16-02) innan hans semester startar och det är man ju knappt avis på   . Jag har iofs bara den här och nästa vecka kvar innan jag oxå är ledig i hela 3 veckor men det hade ju varit gött att börja imorgon ... eller varför inte igår   ?

_
ANTAL STEG IGÅR: 8 913   

_
Å så en gammal favvo:

"Om du leker på spåret är det inte loket som har väjningsplikt."  

Presentation


PALMSTRANDS SCHÄFRAR

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards