Palmstrands schäfrar

Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Nina Palm - 19 maj 2010 08:04

Igår fick jag Ä N T L I G E N tummen ur och slet av Jonas både vigselringen och silverkedjan han har runt halsen och lämnade in dem tillsammans med mina ringar på uppfräschning   . Nackdelen med vitt guld är att det blir gult guld   .. eller det är väl iofs att ta i men det vita är inte så vitt längre efter ett tag om man säger så   . Beigt blir det. Typ. Det känns liide' skumt att inte ha ringarna på sig och valken som bildats på insidan av ringfingret känns ju så där kvinnlig måste jag säga   .Jag känner mig som Maria Montazami utan läppstift   . Men men. Nu är det gjort - check!


_
Efter jobb och juvelvård bar det av till gymet för Pass 29 (mage, bröst, rygg - allt i enlighet med the good old Arnold's "push and pull"-princip   ). Nu tar det så lång tid att springa att jag delar upp det, springer en dag och gymmar en annan. Imorgon blir det springning efter jobbet alltså   och på fredag gymet igen   . Efter dusch, lite navelskådning och så åkte jag iväg och rastade gossarna i fint väder och när de hade värmt upp sig ordentligt körde jag lite intervaller (lååånga inkallningar) med dem. Nixx fick en bräda att bära på (ja jag vet - han är inte som de andra barnen) medans för att han inte skulle springa sig sönder och samman   . Yaxxon sprang som en dåre och Nixx höll ett vettigt tempo eftersom han hade bry med att hålla koll på och balansera sin fina, fina bräda   . Gick av dem och stretchade dem ordentligt innan vi åkte hem och slappade vidare på locket   .

_

Yaxxon, Nixx och Brädan   

_
Djur i bur   
   

_
Idag väntar träning med gruppen och lite födelsedagsfirande   .   

_
Antal steg igår: 10 978

_
"For every rat you see there are 50 you don't."   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


PALMSTRANDS SCHÄFRAR

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards