Palmstrands schäfrar

Direktlänk till inlägg 12 maj 2010

AJAMEN VA E DETTA!!??

Av Nina Palm - 12 maj 2010 13:35

Det regnar satan i mitt hjärta, det blåser stormbyar och är kallt som i Sibirien   !


_
Ikväll är det meningen att vi ska på Paddy's för att fira krogens 17-årsjubileum ... vilket normalt sett sker till stor del på innergården under gasolvärmare och tak av segelduk - yeah right ..   . VAD ska man ha på sig ... Vi börjar nerifrån:


Sådana här   ? Eller ...

  

ett par av de här   ?
    

_
Trötta mig   .

_
Jaja. Det blir till att vara på plats i tid så man får sitta INOMHUS och helst se till att man får skjuts till dörren annars är det fan knappt lönt att kamma sig ens en gång   . Platta ut lockarna i en halvtimme för att sedan gå ut och likna en bättre begagnad ängel känns så där frestande. Men men - NU ska vi vara P O S I T I V A   .

_
Jag hoppas hoppas hoppas att regnet slutar innan jag ska bege mig iväg och hitta en fin dopprexent till lille Filip som ska döpas på söndag   . Filip är Jonas brorson om det nu är nån som missat det   . Jag är alltså både moster x 2 och faster och det är inte så illa det, om jag får säga det själv   . Eller så kan man kalla mig tant, det gör de i Tyskland nämligen - Tante Nina, de e ja de -  *oh my god*   .

_
Imorgon är det ledigt och jag hoppas sannerligen att vädret tar sig samman till dess, annars blir jag helt desperat alltså   . Det finns lite förslag ute på olika aktiviteter - spår på morronen, miljösök eller rapport med Kamelkungen på eftermiddan och slutligen lite lydnad eller en ledig kväll med Jonas    , 9-årsdagen lixom   . Vi får se vad det blir av det hela - fortsätter det ösa ner så här så blir det nog locket, locket, locket och så locket   .


_
ANTAL STEG IGÅR: 6 308   

_
"It' very hard to undo stupid."   


 
 
Ingen bild

Sanna

12 maj 2010 14:44

Stövlarna var snygga. Men jag misstänker att du inte har några såna, bara gröna Tretorn precis som jag:-))

Pissevädret har kommit hit, hoppas att det drar vidare mot Tjockhult snart... Ser inte fram emot att tillbringa min födelsedagskväll på en blöt appellplan mätandes och sprayandes. Men jag slipper vara TL i morgon iaf, det ska böglydnadsexperten vara:-)

 
Ingen bild

Susanne

12 maj 2010 14:57

Se till att vara ute i god tid för under en segelduk skulle inte jag vilja vara fixad och snygg!!
Då får vi ses om vi ses i morgon...men ha en trevlig kväll.// Kramkram

 
Ingen bild

Cina

12 maj 2010 14:58

hoppa över gummistövlarna - det regnar inte ikväll :o) OM det gör det så får vi väl fixa följande
a)vi inte märker det
b)visa våra vackra ben så alla glömmer frisyren ;o)

 
Nina

Nina

12 maj 2010 15:07

Sanna: Jag har inte ens gröna Tretorn :(. Gummistövlar är en bristvara hos oss, den saken är klar :). Rätt böglydnadsexpert på rätt plats - det är bra devis men födelsedagsplanerna känns ju minst sagt tragiska måste jag säga. Tur att Hans var olydig och köpte en fin icke hundrelaterad present ändå :).

Susanne: Nä eller hur??!! Lönt lixom. Får ta på kipsen' och köra hillbillie-looken för en kväll :). Vi ses om vi ses! Jag är uppe rätt tidigt tror jag och hör av mig.

Cina: Bra planer! I lajk :). Fast visa benen i minusgrader ... det vetetusan. Men planen är kanske att inte märke det heller :)))?

//kramar

http://www.palmstrand.se

 
Sabina & Reno

Sabina & Reno

12 maj 2010 16:05

Varför inte snorkel och simfötter?

Mitt huvé var verkligen inne i dimman igår och stackars realisationen fick jobba med vad han hade i andra änden av snöret. Inte lätt!

Själv blev jag kallad tant 18 år fyllda! Då var jag INTE glad kan jag tala om!

Ha en trevlig kväll.

http://cityclickers.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Palm - 19 november 2013 17:24

Nu har Palmstrands schäfrar flyttat igen, den här gången till Wordpress! Tack Eva Wallberg för hjälpen   ! Adressen är: http://bloggen.oneclick.palmstrand.se/   Hoppas att vi ses där!    ...

Av Nina Palm - 8 november 2013 08:42

Efter att ha förlorat många inlägg som plötsligt inte gått att spara, diverse säkerhetsproblem och en support som inte besvarar mail - bedrövligt på riktigt   ! - återgår jag till min gamla blogg.   Ni kan följa oss här:   Palmstrands schäfra...

Av Nina Palm - 4 november 2013 07:34


I helgen som gick gjorde jag och Yaxxon vårt 6:e försök i elit spår ... över ett år efter vår senaste spårtävling . Vi har inte riktigt haft nåt flyt i vårt spårtävlande och dessutom har vi säkert inte tränat spår som vi borde heller  . Jag tror att ...

Av Nina Palm - 31 oktober 2013 08:19

Själv har jag bollsinne som en verktygslåda men icke desto mindre är jag sjukt stolt över att bo i Sveriges Fotbollsstad nr 1 2013  ! Först vann LdB FC Malmö SM-guld    _   _Och sen följde MFF upp med att säkra sitt SM-guld på plastmattan i Borås...

Av Nina Palm - 28 oktober 2013 07:02

Som om det inte räcker med att jag nyss haft inflammation i mina axlar (åtgärdat) och alltid har mer eller mindre ont i mina hälsenor började mitt vänstra knä att bråka, helt plötsligt, i torsdags vid lunchtid. Trodde det var nåt övergående efter att...

Presentation


PALMSTRANDS SCHÄFRAR

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards