Palmstrands schäfrar

Direktlänk till inlägg 7 maj 2010

FREDAG :)

Av Nina Palm - 7 maj 2010 07:38

Helt underbart! Äntligen fredag och idag kommer resten av ligan hem igen   . Gårdagen blev rätt lugn faktiskt. Har varit igång varenda kväll hela veckan och igår kände jag bara - nä, hemma   . Diskade undan och mummade över det hela innan jag satt min vid datorn för att fixa med nya bloggen   . Lite meck blir det ju alltid men man har ju färglagt en del grejer sen innan så med koll på färgkoderna tycker jag det blev rätt bra om jag får säga det själv   .

_
Tog en powerwalk med djuren på en knapp timme bara så det räknar jag inte som ett träningspass även om det känns rätt bra i vaderna idag   . Spännande liv igår alltså. Nåt för Discovery kanske   ? iofs var det rätt spännande att klippa klossingar på hundarna ... eller nä?

_
Inga större planer för dagen alls - jobba, hämta Jonas och Fräset och sen hämta Sebastian   .


_
ANTAL STEG IGÅR: 13 923

_
"Den som skrattar sist tänker långsammast."   

 
 
Ingen bild

Susanne

7 maj 2010 08:24

En helt vanlig torsdag, såväl i Malmö som i Svedala.
Skön fredagskväll på er när ni alla är samlade så synes vi i skoböjden imorgon// Kramis

 
Ingen bild

Mariana

7 maj 2010 08:52

Samma spänning som här då;) Satt mest o grunna över var sommaren tog vägen, det blev ju höst väldigt fort, liksom;) Ha en härlig fredag, gött få hem grabbarnaXD // Kramen

 
Sabina & Reno

Sabina & Reno

7 maj 2010 09:06

Visst blir med trött när det aldrig funkar trots timmar av meck! Tjusigt värre blev det iallafall.

Nobelpriset känns ju lite skakigt helt ärligt, då får han nog lägga nyaste nöjet "skälla på hundar när man har koppel" på sig på hyllan först.

Ha en mysig fredag!

http://sabina88.blogg.se

 
Nina

Nina

7 maj 2010 09:16

Testar en gång här :)). Testilitesttest!

http://www.palmstrand.se

 
Nina

Nina

7 maj 2010 09:24

Susanne: Ska bli gött med alla på samma plats och hjälp med hundrundorna :)). Skoböjden imorgon får vi avvakta att besluta om. Sebbe behöver nya jeans :).

Mariana: Nu vet jag vad det var för fel. Jag hade glömt ta bort "godkänna kommentarer först"-funktionen för det här inlägget. Hösten kom fort i år :(! Helt klart.

Sabina: Tack tack! Jag är ganska nöjd måste jag säga, kollade på en del andra alternativ men de var för krångliga. Herregud - han är ju bara barnet, den lille

http://www.palmstrand.se

 
Ingen bild

Cina

7 maj 2010 10:31

sånt ja - då hade en annan en stund över att kolla runt i bloggvärlden o upptäcker NY BLOGG!! Jag förstår dig så väl ;) Nu ska jag testa den där "bloglovin" för o se vad det innebär...

Äntligen fredag - vi syns på en klubb i ett regn :)

 
Nina

Nina

7 maj 2010 10:44

Jag vet inte riktigt vad Bloglovin är MEN jag tyckte det var rätt smidigt att mecka ny dagbok på www.bloggplatsen.se måste jag säga :). Vi syns imorgon, helt klart :).

http://www.palmstrand.se

 
Ingen bild

Hobbelotta

7 maj 2010 14:08

Ops, ny blogg! Kuliga smilisar, synd bara inte vi kan använda dem :o)Vist är det skönt när respektive kommer hem och kan hjälpa till med allt. Blir en del att mecka med varje dag.
Ses imorgon på klubben
Kramar

 
Nina

Nina

7 maj 2010 14:20

Jepp :)! Nu bloggelogg - IGEN *suck*. Men den här verkar iaf att funka som den ska. Ja inte bara det - det är rätt mysigt att ha själva sällskapet oxå tycker jag *fniss*. Ses imorgon! //Kramar

http://www.palmstrand.se

 
Ingen bild

Christine

8 maj 2010 09:24

Dags igen för ny blogg ;)Den ser jittefin ut ju ;)

 
Nina

Nina

8 maj 2010 16:21

Tack! Jag känner mig rätt nöjd måste jag säga. Nu får vi hoppas att den håller bara *suck*.

http://www.palmstrand.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Palm - 19 november 2013 17:24

Nu har Palmstrands schäfrar flyttat igen, den här gången till Wordpress! Tack Eva Wallberg för hjälpen   ! Adressen är: http://bloggen.oneclick.palmstrand.se/   Hoppas att vi ses där!    ...

Av Nina Palm - 8 november 2013 08:42

Efter att ha förlorat många inlägg som plötsligt inte gått att spara, diverse säkerhetsproblem och en support som inte besvarar mail - bedrövligt på riktigt   ! - återgår jag till min gamla blogg.   Ni kan följa oss här:   Palmstrands schäfra...

Av Nina Palm - 4 november 2013 07:34


I helgen som gick gjorde jag och Yaxxon vårt 6:e försök i elit spår ... över ett år efter vår senaste spårtävling . Vi har inte riktigt haft nåt flyt i vårt spårtävlande och dessutom har vi säkert inte tränat spår som vi borde heller  . Jag tror att ...

Av Nina Palm - 31 oktober 2013 08:19

Själv har jag bollsinne som en verktygslåda men icke desto mindre är jag sjukt stolt över att bo i Sveriges Fotbollsstad nr 1 2013  ! Först vann LdB FC Malmö SM-guld    _   _Och sen följde MFF upp med att säkra sitt SM-guld på plastmattan i Borås...

Av Nina Palm - 28 oktober 2013 07:02

Som om det inte räcker med att jag nyss haft inflammation i mina axlar (åtgärdat) och alltid har mer eller mindre ont i mina hälsenor började mitt vänstra knä att bråka, helt plötsligt, i torsdags vid lunchtid. Trodde det var nåt övergående efter att...

Presentation


PALMSTRANDS SCHÄFRAR

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards