Palmstrands schäfrar

Alla inlägg den 29 april 2011

Av Nina Palm - 29 april 2011 08:45

Det är icke bara att flytta när man ska flytta, det har jag blivit varse kan man säga   .

_
Fick inte tag på bankkvinnan igår (nytt försök idag) så det där med pantbrev, lagfart osv orkar jag inte tänka på fram till jag har pratat med henne. Man kan säga att jag satt det fastighetsjuridiska on hold VILKET i sig är lite ironiskt eftersom jag en enda gång under mina år i Lund lyckades bli kursetta på en tiopoängskurs och det var i just fastighets- och obligationsrätt   . Ett halvt (1/2) poängs fel och hur detta gick till begriper jag än idag inte - ärligt alltså för jag har väl aldrig haft så noll koll som jag hade på just den kursen   .

_
Här är iaf listan som den ser ut med dagens medvetandegrad:

 

* Säga upp telefon och bredband hos Telia - check


* Säga upp Comhem TV - check


* Villaförsäkring extra allt - check


* Säga upp BMW-försäkring och byta försäkring - check (iofs inte helt    flyttrelaterat)


* Säga upp parkeringsplats - check


* Kontakta Eon ang. flytt och nytt boende


* Kontakta Svedala kommun angående sophämtning och VA-anslutning/avtal


* Adressändring

_
Igår var det en rätt händelselös dag på Köpenhamnsvägen. Vi hämtade Djävulsmaskinen på verkstan och sen var det hundservice, lite shopping och locket som gällde   . Leif (Benzon-husse), som visade sig vara systemkamerainnehavare han med  , la ut bilder från tävlingen i söndags på Facebook och jag kan ju utan minsta överdrift säga att jag blev gränsfall plågsamt inspirerad att ta en rejäl powerwalk av att se dem    . Sagt och gjort. Kamelkungen i kopplet och iväg   ! Idag efter jobbet väntar ett pass på gymet   .

_
Efter kroppsvården blir det fredagsmys en stund innan Jonas och Fräset ska åka och jaga tjyvar hela natten lång och imorron väntar träning med Gruppen på Revinge  . Yaxxon ska få ett spår med återgångar och lite annat klur + ett uppletande + Stora Passet intervall. På lördagkväll ska vi hem till svågerskapet Palm-Andersson på grillning, i övrigt är helgen planlös    . Ja just ja - på söndag ska jag gyma igen.

_
Med lite tur blir det en hot lunchdate för mig idag oxå förresten   .

_
"Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad."   





Presentation


PALMSTRANDS SCHÄFRAR

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards