Palmstrands schäfrar

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Nina Palm - 27 september 2011 07:12

Ja alltså - flyttning pågår ju här på jobbet och det VÄLLER in mail om hur, varför, när och var   . Jag kommer att behöva 5 kartonger som ska märkas i vederbörlig ordning med namn och nytt rumsnummer (360 - om nån undrar   ) och det är ju egentligen rätt smidigt om man jämför med att flytta på riktigt men det kan tydligen vara extremt komplicera ändå  . Milda Matilda!

_

Igår blev Jonas och Frasse kommenderade att stanna på jobbet efter jobbet (hundträning 07-16) på grund av liv i luckan i Rosengård   . De kom hem strax efter 21 och då var ju hela kvällen slut lixom   . Hur som helst hämtade jag Sebbe, vi meckade mat (tack gode gud för infryst köttfärssås), sen spelade han spelade på X-Boxen medan jag donade omkring med tvätt och sånt   . Spännande   ! Hobbisarna fick iaf ett intervallpass (6-7 rusher - vila 6 min x 4) med hjälp av bollen i segbacken och jag undrar om jag inte överdrev liiite för de stapplade runt på avkylningsrundan sen   . Men men. De var pigga i  steget imorse igen så jag antar att det var rätt lugnt ändå   . Kan inte riktigt smälta att Nixx är så fräsch - hur är det möjligt med tanke på hur stapplig han kunde vara stundtals förut pga värken i tassarna   ? Frasse hade för sin del fått ett sökpass på dan som hade gått bra   .

_
Well well. Ikväll får vi se vad som händer. Planen är hundträning hemma i Only - lite lydnad för Frasse och Yaxxon   . Yaxxon ska få träna på inkallning från ligg till ligg, kryp och skall. Anmälningarna är ju lixom betalda nu och allt   . Frasse ska träna platsliggning med Yaxxon och Nixx och inkallning (eller egentligen "sitt kvar"   ) med ställande.

_
ANTAL STEG IGÅR: 9 886

_
"Den friske har många önskningar, den sjuke bara en."   

Presentation


PALMSTRANDS SCHÄFRAR

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards