Palmstrands schäfrar

Alla inlägg den 2 juli 2011

Av Nina Palm - 2 juli 2011 09:03

Så ja. Äntligen Semester Part 1   ! Eftersom vi inte visste exakt när vi skulle flytta när det var dags att välja semesterveckor tog jag semester i 2 omgångar   .

_
Det har varit en ganska tuff vecka på slutet. Fick ett jävulens migränanfall i torsdags och trodde verkligen att jag skulle dö   . Kunde inte äta på hela dan och var verkligen helt förstörd. MEN igår var det ok igen och jag kunde hasa mig till jobbet och skriva klart protokoll och dom från förhandlingen i onsdags *puh*   . Efter jobbet hämtade jag 20 flyttkartonger hos Peter i Bara och nu är flytten SPIKAD - äntligen - den 22 juli efter kl 14 åker bohaget till Daggpilsgränd   . Nåt annat som är spikat är att vi ska satsa på en ny säng och att den ska vara på plats i Bara den 15 juli efter kl. 12. Vi skriver kl. 10 den 15:e   och ska på den årliga Sommarfesten på Baras South Fork den 16:e. Vi vill lixom gärna komma igång med målandet och donandet direkt OCH gå på fest oxå lixom   = vi behöver en säng att nussa i   . Vår gamla loppelåda blir gästsäng   . Känns gött att ha en plan.

_
Lägerplaneringen är under kontroll helt och hållet. Igår pratade jag med Heidi och Dan och nu är alla med på banan   . Goody goody! Har fått världens bästa info och service av Stigmansgården, det märks att de är vana vid hundläger   .

_
Igår kom Sebastian och det blidde fredagsmys all inclusive  , vilket då innebär god middag, gott godis och att jag somnar mitt i en film    . Idag ska Sebbe till Liam i Bara en runda och vi ska ut på sängjakt OCh shoppa ett regnställ till junior   .

_
Apropå regnställ. Mitt regnställ åkte i tvätten i söndags och nu håller det tätt igen ... UTAN impregnering   . Ironiskt dock att man blir dyngsur inifrån när man får upp pulsen - hur man än vänder sig har man lallan bak   . Tog en rejäl runda med alla tre nu morronkvisten och hade inte en milliliter regnvatten på kläderna men däremot var jag dyngsur av svett ... fresh   .

_
"Intuition är förnuft som har bråttom."   


 

Presentation


PALMSTRANDS SCHÄFRAR

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards