Palmstrands schäfrar

Alla inlägg den 17 april 2013

Av Nina Palm - 17 april 2013 10:30


Det händer inte så mycket spännande i livet just nu och därmed finns det inte så mycket att blogga om precis :/. Igår hade pojkarna just varit ute (och Jonas hade precis åkt till jobbet) när jag kom hem så jag kunde lugnt softa loss en stund :). Tyvärr har de där jyckarna rätt dåligt minne och redan vid 19.30 kände jag att det var bäst att traska iväg på långtur, i syfte att bevara min mentala hälsa. Doggies vs Nina 1-0. På vägen hamnade vi bakom en sportig seniorkvinna som gick den i särklass konstigaste powerwalk jag nånsin sett. Det kan eventuellt ha varit så att hon saknade armbågsleder :O! Frasse blev alldeles uppjagad av seniorens vevande "jag kan ta henne morsan - jag KAN!" ... Så vi fick stanna till och vänta till dess hon hade försvunnit i fjärran. Typ :). Det visade sig senare att det hade varit ett översmart drag att gå iväg tidigt - det började nämligen ösregna i samma sekund som jag hade stängt och låst ytterdörren om oss *puh*!


Ikväll är det onsdagpartydags och med lite tur får vi plats att träna oxå eftersom vi inte blir full styrka. Yaxxon får följa med ner och så får vi se hur det blir eller - egentligen - OM det blir :). Jonas jobbar i natt och har lovat att långrasta Hobbisarna nu på dan så att jag iaf inte ska kunna skylla på det, att de snarare behöver motion än lydnadsträning.


Solen strålar från en klarblå himmel just nu och det är bara att hålla tummen för att det blir fint väder ikväll med.


ANTAL STEG I MÅNDAGS: 7455 :(
ANTAL STEG IGÅR: 10190


"Det bästa sättet att fånga en kanin är att gömma sig bakom en buske och låta som en morot."

Presentation


PALMSTRANDS SCHÄFRAR

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards