Palmstrands schäfrar

Alla inlägg den 26 januari 2013

Av Nina Palm - 26 januari 2013 08:45

I tisdags när jag kom till jobbet var jag verkligen jättetrött och tänkte först att det var vanlig morrontrötthet men tyvärr gick det inte över utan huvudet blev tyngre och tyngre, jag började nysa som en galning och till slut var det bara att gilla läget och gå hem, jag hade blivit sjuk  . Värdelöst! Sen i tisdags kl. 12.30 har jag mer eller mindre sovit non-stop   . Eftersom jag inte får feber (hade feber senast i augusti 1993, när jag drabbades av kampylobakter   ) tar det 100 år för mig att bli frisk. Nu ska jag verkligen inte gnälla för jag har inte varit ordentligt förkyld på över 2 år. Lite snuvig kanske men absolut ingen större fara så sett. Hur som helst. Veckan har varit jättetradig - inte bara ganska tradig - men nu har jag iaf inte huvudvärk längre och jag har slutat nysa  . Tyvärr har jag börjat hosta istället men den där förlamande tröttheten börjar ge med sig. Kanske smart att lyssna på Jonas ändå - GILLA LÄGET! Du är sjuk! SOV!

_
I brist på andra happenings kommer här några bilder från förra lördagens övningar i Lund, tagna av Marianas brorsa Rickard  .

_
 

Lite halkigt i snön - *boink*  in i figuranten Susanne   .

_


_

Wiihooo - bollen   ! 

_
 
Kommendering, kommendering - för långt fram   


_

Rätt - rak i kroppen, på rätt ställa, lagom energi   

_
Å så lite gulliga lekbilder på Gruffa och Vera Vamp  .

_
 

Okej - jag tar låååångt ut   

_

Hmmm ... ganska kul tant det där! 

_

Hon verkar snäll, jag avancerar närmare - det BORDE inte vara så farligt faktiskt    

_

Kom i luckan - jag är skitstark, tantarackare !

_
Idag får vi se vad som orkas med. Hundarna behöver ju sitt och eftersom Jonas oxå har börjat säcka ihop blir det nog intervallpass med Yaxxon och Faxe, eftersom båda älskar att spjiiiinga   och eftersom vi kan stå stilla då. Frasse vågar vägra onödigt spring och får en promenix istället, i lugn takt   .

_
En kille som inte har haft det fullt så tråkigt är Sebbe som igår fick en uppsättning nya kläder för sina julklappar och födelsedagspresenter (han fyllde hela 13 år den 19 januari) i form av presentkort, en klocka för ett annat presentkort och så ett par coola Lee-jeans av pappa och Nina i födelsedagspresent   .
_
 
_
 

_
Sebbe växer i ryck och nu har han vuxit ur i princip ALLA kläder (tur att han gjorde det lagom till jul och födelsedag   ) och hans extrakusin Max får en hel hög riktigt fina kläder   . Från 170 CL, till SMALL till MEDIUM ... på ett år  !

_
    
Max grejer   
_
Som sagt. Lite intervallning står på schemat idag och sen får resten av tiden gå åt till att kurera mera   .
_
"Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad."   




Presentation


PALMSTRANDS SCHÄFRAR

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards