Palmstrands schäfrar

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Nina Palm - 6 september 2012 08:27

Så gött att vakna utan klocka utan av en kall nos, nätt mot kinden som meddelar "ok att du vill nanna länge men nu behöver jag faktiskt gå på toa jag med"   .

_
Nu är alla bären vädrade och matade och har somnat om medan jag sitter med en kopp kaffe och njuter av att det inte finns nån tid att passa idag   .

_
Igår var det TS-möte och eftersom Jonas och Faxet skulle iväg och skyddsa en runda med expertisen i Vollsjö åkte jag iväg och gick en hyfsad runda på våra gamla jaktmarker vid Blåsebergavägen i Malmö innan mötet  . Herregud vad det har vuxit upp runt "vår" stig - det var knappt man kom fram . Jag hade munkorgarna på för säkerhets skull, känner fortfarande att jag inte är helt cool med att vara ensam ute med Knoll och Tott sen de rök ihop för ett par månader sen. Är man inte lugn på djupet blir känslan ängslig och man överreagerar på skitsaker = bäddat för trubbel.

_
 

Visst är de stiliga   ?

_
 

Här se man att det är 2 kompisar som är på tur   

_
Efter rundan var det hög tid att rulla mot klubben för möte. Hann precis säga hej till Onsdagstårtgruppen   . Mötet avlöpte väl men eftersom vi inte haft möte på hela sommaren tog det lite tid. Mycket avhandlades och jag skrev protokoll.
_
Väl hemma hade min telefon dött batteridöden och gårdagens trauma var ett faktum - jag kunde för mitt liv INTE komma ihåg PIN-koden till telefonen   . HELT sjukt! Jag har slagit in den koden 25000 gånger och så var den bara borta, puts väck, verschwunden   . Åldern? Kanske, men jag tror inte det. Det här hände nämligen när jag var 25 år oxå, när mitt livs första bankomatkod som jag hade haft i 10 år bara försvann ur hjärnan (och kortet in i bankomaten efter tre försök)  . Hur som helst. Koden hade jag så klart, tillsammans övriga papper om abonnemanget, på jobbet och efter att ha försökt få fram min PUK-kod via "Mina sidor" på nätet var det bara att sätta sig i bilen och köra in till jobbet och hämta skiten. När jag såg koden insåg jag att jag ALDRIG hade kommit ihåg den om jag så hade haft 30 försök på mig   .

_
Idag får vi se vad som händer. Nu ska jag bara njuta en stund till av att inte ha nåt att göra.

_
ANTAL STEG IGÅR: 11 207

_
"Den som varken vill se framåt eller bakåt får se upp."   

Presentation


PALMSTRANDS SCHÄFRAR

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards