Palmstrands schäfrar

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Nina Palm - 8 februari 2012 08:16

Imorse när jag vaknade var jag sjukt trött, hade lätt huvudvärk, kände mig sur och nästan lite yr faktiskt   . Fattar inte det för jag gick och la mig jättetidigt och det hände ju inget under natten precis. Men men ... det går väl över   .

_
Igår yogade jag ... eller nä, det gjorde jag inte för det var ju jävelen vad komplicerat det var   . Jag gjorde några övningar men tror nog att jag får sätta mig ner och läsa lite om det hela, så jag fattar vad det går ut på. Kanske borde gå en kurs t.o.m.? Eller så kör jag snabbversionen som jag hittade i Aftonbladet igår   . Gjorde iaf ett helt gäng sit-ups och några lättbegripliga benstärkande yogaövningar och det känns ju framförallt i magen idag kan jag säga. Aj! Benen går jag ju med varje dag så där känns det inte så mycket eller oxå gjorde jag helt enkelt fel   .

_
Förutom ett halvdant försök till yoga gick jag en långtur med Hobbisarna, vattnade blommor och donade lite där hemma innan jag tog ut Yaxxon för lite lydnadsträning   . Körde fritt följ, inkallningsingångar, läggande under gång och ställande under gång. Fria följet funkade betydligt bättre än sist iaf även om det var lite för mkt gasen i botten för min smak   , läggandet har helt plötsligt blivit jättesnabbt medan ställandet flög upp som nr 1 på vår to fix-list om vi ska kunna håva hem ett förstapris i lydnadsettan. Oops   ! Trodde ju att ordförståelsen var hur bra som helst men se det var den INTE   . Inkallningsingångarna får vi oxå slipa på i den meningen att Yaxxons tackling ska avskaffas snarast. Han tacklar på kortare avstånd men inte på längre. Märkligt. Eller inte?

_
Idag väntar en vanlig dag på jobbet och sen Onsdagsparty på klubben   . Ska försöka komma fram till nån form av planering innan dess ... Framåtsändande var det ju t.ex 100 år sen jag tränade på senast   . Fast ställande, fjärr och ruta känns ju oxå mer än väl motiverat att träna på   .

_
Nu ska jag jag försöka rota reda på lite gott humör - utan det blir det ju lixom inte mycket till party   .

_
ANTAL STEG IGÅR: 9 567

_
"De flesta människor tillbringar sitt liv med att gå och lägga sig när de inte är sömniga och stiga upp när de är det."   

Presentation


PALMSTRANDS SCHÄFRAR

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards