Palmstrands schäfrar

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Nina Palm - 12 januari 2012 07:59

Idag har jag planerat in en städdag   ! En riktig städdag alltså - lister, väggar, uppe på skåp ... Herregud vad den här vintern har varit ovintrig och med all lera som pälsarna asat med sig in VARJE dag (utom de 3 dagar när det varit minsugrader) är det så där fräscht vid en djupinspektion   . Synd bara att mitt Klorin Power Plus nästan är slut men det sista lilla ska vi nog kunna kräma ur flaskan innan jag ger mig ut på jakt efter ny flaska av världens bästa städmedel   .

_
Igår var jag iväg och tog en tur i låtsassolen med Jennifer och damn va gött det kändes att få lite färg, framförallt i ansiktet. SOL is da shit när man liknar en gammal hushållsost   . Nu ska jag sola en gång till på lördag och sen lär jag även se ut som jag har haft semester när jag återvänder till Gruvan på måndag - den blodfattiga bleka och lite svåra vampyrlooken är icke min kopp te kan jag säga   .

_
På kvällen var det Onsdagsparty och efter platsliggning på 10 meters avstånd (konstigt tyckte Yaxxon) och upptäckten att jag måste öva på att han ska ligga kvar till jag säger "sitt" körde vi sändande till ruta några gånger, fjärr, stegförförflyttningar och vändningar och skall   . Yaxxon var minst sagt pigg och det är ju egentligen nästan magiskt så dum i huvet' man kan vara ibland - VARFÖR köra sändande till ruta med BOLL före fjärren utan boll ...?! Lite lätt låst på bollen blev han, min Kamelkung   . Note to self: använd hjärnan   ! En mysig kväll blev det även om jag fick lämna klubben lite väl tidigt för att ge mig ut på tandkrämsjakt   .

_
Nu hoppas jag på att vädret piggnar till liiite under dagen för just nu bjuds det på betonggrått och stormstötar - tänkte ta mig en tur till skogen eventuellt och gå en prommis med bären. Filmade ligan en snutt sist vi var ute och idag lyckades jag klura ut hur man lägger ut ett videoklipp här   . Jag kastar en kotte, Nixx letar efter kotten (och hittar den) medan Kajsa och Yaxxon inte riktigt vet vad de gör ... egentligen   .


_


_
"Lär dig livets stora gåta; älska, glömma och förlåta."   
 

Presentation


PALMSTRANDS SCHÄFRAR

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards