Palmstrands schäfrar

Alla inlägg den 1 december 2011

Av Nina Palm - 1 december 2011 07:05

Igår var det dags för lite energipåfyllning   ! Började med att lämna Gruvan kl. 15.00 *piiip* och när jag kom hem tog jag en powernap på locket när pojkarna hade fått sin mat (lite tidigt kanske men vad gör man inte för att få lugn o ro   ?). Jonas var på fackmöte med världens sämsta fack (slår nästan kommunal faktiskt) ... eller om det var ledningen för Malmöpolisen/Skånepolisen   ? Oklart egentligen vad det spelar för roll   . Efter detta åkte vi ner till klubben för Onsdagstårtgruppsparty   . Vicky (och Shotti) började kvällen med att bjuda på elitsöksuppflyttsgofika   ! Efter fika och appelluppflyttsgrattiskramar till Lotta och Änzo gick jag och Petra ut och donade lite mer "sitta kvar"-övningar med fröken Discovalnöt   . Herregud - de där klassiska Ybis-studserierna går sannerligen i arv   . Boink boink boink! MEN det blev bra   . Eftersom Gosia var på instruktörsmöte hade jag lovat att ta en uppvärmningsrunda med Ajaxx innan hon skulle träna inför helgens försök i lydnadsklass III - Ajaxx var så där nöjd med att INTE få rusa in i stugan för att leta efter sin mojja (manligt   ) men när vi väl hade kommit iväg gick det bra med ordinerad dra i kopplet-träning. Jag körde igenom dem i en del av momenten i trean och det såg riktigt bra ut   . Annars känner man sannerligen att jullovet är på G och att uppflyttningarna har haglat - de flesta känner sig nog rätt nöjda med säsongen och börjar ta det lite lugnt   . Hur det än var med det så är det ju väldigt vad GLAD man blir av det här gänget   !

_
Efter träningen åkte vi ut i kolmörkret och rastade pojkarna innan det bar av hem mot Bara för attacknussning   .

_
Idag väntar jobb + jobb (same shit different day) för mig, hundträning för Jonas och Frasse och sen ikväll ska jag hasa mig ut på tur med Hobbisarna   .

_
STEGRÄKNAREN VILAR TILL PÅ MÅNDAG.

_
"Finns det hjärterum så finns det stjärterum."   

Presentation


PALMSTRANDS SCHÄFRAR

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards