Palmstrands schäfrar

Direktlänk till inlägg 24 november 2011

SNART DAGS ATT LÄMNA GRUVAN

Av Nina Palm - 24 november 2011 16:42

Orkar inte skriva ett ord om socialförsäkring mer   .

_
Däremot kan jag skriva;


* att Frasse den 19 november firade 2-årsdag som medlem av familjen Palm   ! Frågan är ju bara vem man ska gratulera   ?


* att igår för ett år sen kom snön till Skåne i makalösa mängder   .


* att det är prick en månad kvar till julafton   .


* att jag har fått semester 50 och veckorna 1 och 2 2012   .


* att imorron kommer mitt livs i särklass mest efterlängtade lön    ... att gå över gränsen från att vara laglydig lönelevande till att bli bankrånare har aldrig känts mer tänkbart  .


* att idag fyller min kompis Jennifer 35 år   ...


* och att imorron fyller min pappa 69 år   .


_
Ha en go torsdagkväll   



 
 
Sabina

Sabina

24 november 2011 22:57

Jadu, vem man ska gratulera är ju frågan! Frasse som kommit till en toppen familj eller er som verkligen klurat, donat & grejat för att komma hit! <3 <3

HA! även jag har lyckats med 2 veckors semester över jul & nyår :) Morgondagens lön är ju verkligen mer än efterlängtat- för somliga mer än andra ;-)!

// Bamsekramar <3

http://schaferbus.bloggplatsen.se

Nina Palm

25 november 2011 06:52

Tack *kramar*! Jo vi har ju donat och klurat en del i det lilla med Tjofräset men samtidigt fick vi en hund, som alltid varit älskad och bortskämd = han är en pälsprins att ha att göra med, särskilt hemma :). 2 veckors semester - då kan vi samordna våra sammanbrott ju! //Bamsekramar

 
Ingen bild

Cina igen....

25 november 2011 13:20

lönetajm, tjohooo all over the place :) Jag för min del riskerar att få vänta över heeeeela helgen :( Grattis både till er o Frasse alltså - ute i Malmönatten står kanske några busar som inte tjoeloar precis ;)

och....
Grattis till julledigheten, bara det gör att jag känner en längtan tillbaks till den svenska arbetsmarknaden ;) Ha en mysig fredag <3

Nina Palm

26 november 2011 10:00

Eller hur! Tack gode gud att man inte jobbar kommunalt just nu - de får lön den 27:e ju :(. MEN nu finns det hopp :). Vi tackar för grattis. Ledigheten är efterlängtad må du tro och snart är du tebax - jag vet det. //Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Palm - 19 november 2013 17:24

Nu har Palmstrands schäfrar flyttat igen, den här gången till Wordpress! Tack Eva Wallberg för hjälpen   ! Adressen är: http://bloggen.oneclick.palmstrand.se/   Hoppas att vi ses där!    ...

Av Nina Palm - 8 november 2013 08:42

Efter att ha förlorat många inlägg som plötsligt inte gått att spara, diverse säkerhetsproblem och en support som inte besvarar mail - bedrövligt på riktigt   ! - återgår jag till min gamla blogg.   Ni kan följa oss här:   Palmstrands schäfra...

Av Nina Palm - 4 november 2013 07:34


I helgen som gick gjorde jag och Yaxxon vårt 6:e försök i elit spår ... över ett år efter vår senaste spårtävling . Vi har inte riktigt haft nåt flyt i vårt spårtävlande och dessutom har vi säkert inte tränat spår som vi borde heller  . Jag tror att ...

Av Nina Palm - 31 oktober 2013 08:19

Själv har jag bollsinne som en verktygslåda men icke desto mindre är jag sjukt stolt över att bo i Sveriges Fotbollsstad nr 1 2013  ! Först vann LdB FC Malmö SM-guld    _   _Och sen följde MFF upp med att säkra sitt SM-guld på plastmattan i Borås...

Av Nina Palm - 28 oktober 2013 07:02

Som om det inte räcker med att jag nyss haft inflammation i mina axlar (åtgärdat) och alltid har mer eller mindre ont i mina hälsenor började mitt vänstra knä att bråka, helt plötsligt, i torsdags vid lunchtid. Trodde det var nåt övergående efter att...

Presentation


PALMSTRANDS SCHÄFRAR

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards