Palmstrands schäfrar

Alla inlägg den 4 november 2011

Av Nina Palm - 4 november 2011 07:29

Imorron är det röd dag och för oss på Förvaltningsrätten innebär detta att vi jobbar halv dag   ... OM vi inte, som t.ex jag gör, bestämmer oss för att ta tillfället i akt och jobba övertid utan att det märks så mycket tidsmässigt   .

_
Igår övertidade jag 2 timmar och snart är jag uppe i 30 timmar övertid och det är ju hur gött som helst för nybyggarfinanserna   . Efter jobbet hade Jonas lagat yummie middag - lyxigt att komma hem till rastade pälsar och godaste spagetti och köttfärssåsen   . Lite lockhäng på det och sen bar det av ut på powerwalk med Hobbisarna   . Kvällen till ära trädde jag på mig en reflexväst medan hundarna blev pyntade med vars ett reflexhalsband   . Det är väldigt mörkt på en sträcka där jag går längs med en trafikerad väg och det slog mig igår när jag körde till jobbet att man verkligen inte ser folk som står på mörka busshållplatser förrän just när man passerar   . Jag har inte riktigt tid med att bli påkörd just nu lixom   . Väl hemma var det hopp i lopp som gällde efter snabbdusch och lite skönhetsvård   .

_
Medan jag var hemma och höll efterlängtad kväll gick bästa Sabina och Kattis på TS-mötet från vår grupp - 1000 tack för det   !

_
Idag väntar alltså en halv fast hel arbetsdag först och främst, ikväll kommer Sebastian, imorron  ska vi försöka snabbfixa lite med Yaxxons raketmoment och på söndag ska vi köra till Tollarp och tävla elitspår för första gången nånsin   . I love premiärer - ja, eller jag gjorde det ända fram till Vinja och Hälga båda lyckades med bedriften att certa på första försöket   ... Hur som helst är det Yaxxons 5:e tävling i livet och det är inte utan att man inte är liiite stolt ändå, att den 5:e starten sker i elitklass och vår målsättning är att få betyg på allt och att komma upp i certpoäng. Känner mig inte nämnvärt nervös iaf och det är ju bra   .

_
ANTAL STEG IGÅR: 10 461

_

Vacker tanke:

_
"You are stronger than you feel, you are wiser than you think and you are braver than you believe."   

Presentation


PALMSTRANDS SCHÄFRAR

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards