Palmstrands schäfrar

Alla inlägg den 2 november 2011

Av Nina Palm - 2 november 2011 08:33

"Redan onsdag   !" var tanken när jag vaknade imorse. Det är - som sagt - inte konstigt att man snart fyller 44 trots att man fyllde 33 i förrgår. Typ   .

_
Jaja. Igår när jag kom hem från jobbet kastade jag mig omedelbart ut på en rejäl powerwalk med Hobbisarna och var helt slut när jag kom hem   . Traskade i runda slängar 7500 steg vilket kanske inte är så imponerande precis men att samtidigt hålla ordning på tre (alternativt ca. 110 kg) ystra schäfrar i koppel kräver sin kvinna   . Hur som helst så kände jag mig väldigt nöjd med mig själv och riktigt kände hur volangerna smälte ihop ... en millimeter eller eventuellt två   . Dag 2 på projektet bara och det återstår säkerligen 98 dagars projektande innan man är någorlunda slimmad igen. Jag tänker INTE banta och klydda utan bara skärpa till mig. Punkt.

_
När Jonas och Frasse kom hem från jobbet vankades det hyrfilm. Vi såg en jättebra film med Matthew McConaughey - The Lincoln Lawyer - som varmt kan rekommenderas   .

_
 

_
Ja sen hände det inte så mycket mer. Nussedags för mig och Jonas kollade på en "Jonasfilm"   . Vad är en "Jonasfilm"? Jo det är film som inte är en "Ninafilm", dvs den handlar endera om rymden, om fantasy-världar eller om vampyrer t.ex.   . Det är tur att vi har många "BådeNinaOchJonas-filmer" oxå att välja bland   .

_
Ikväll väntar en tur till klubben och lite träning med OnsdagsTÅRTgruppen   . Men först - jobba, jobba, jo-obba.

_
ANGÅENDE KOMMENTARERNA: Jag har lagt in en kontrollspärr för det är en brud i USA som håller på att lägga in en massa hatiska inlägg om en tjej som heter Angie, som jag inte ens känner btw, och som är kompis med en tjej vars blogg jag brukar läsa. Den här bruden har t.o.m gjort en hemsida tillägnad sitt hat mot den här Angie och jag känner att jag inte orkar vakta bloggen och spärra IP-nummer ideligen   - alltså, kommentarerna måste godkännas av mig ett tag. Hatet verkar gå i skov.


_
ANTAL STEG IGÅR: 11 467

_

Och ett alldeles särskilt belevat ordstäv ...
_

"Hellre skitnödig än onödig."   

Presentation


PALMSTRANDS SCHÄFRAR

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards