Palmstrands schäfrar

Alla inlägg den 16 september 2011

Av Nina Palm - 16 september 2011 10:13

Jahaja. Bloggar man så ska man blogga ofta även om man inte har nåt att blogga om   . Igår blev iaf Frasse godkänd i det "vanliga" spåret som var 2.2 km långt och innehöll 6 apporter + slut   . Bra det! Räddningssöket gick tyvärr inte vägen men med tanke på Frasses kondisstatus - dvs. bedrövlig efter operation och ont/sår i alla tassarna i två omgångar - kom detta inte som en chock direkt så det är inte mycket att orda om det.

_
Väl hemma var jag rätt trött efter första dan på jobbet och Jonas var ungefär lika pigg efter tre dagars anspänning så vi lyxade till det med en schnitzel på XXXLutz   . Mys   ! På XXXLutz fick jag ett mms med en bild på Jennifers nya frisyr - tyvärr var bilden rätt mörk så det var ju bara att sätta sig i bilen och åka direkt till Krusbärsgatan för inspektion av hennes - numera - två sidecuts   . Coolt! Jag skulle aldrig våga göra ens en enda liten sidecut och dessutom tror jag att jag hade blitt' inkvarterad på Avd 52 efter ett dylikt tilltag men man kan ju ändå tycka att det passar på andra, som t.ex på Jennifer   . Det blev fika och äppelkaka och när vi ändå kom ihåg det ansökte vi om medlemskap i Bara Fiber i elfte timmen   . Telia ska dra fram fiberledning-kabel-tjofräs till husen till ett mkt förmånligt pris och vips kommer både TV och bredband bli state of the art, skitsnabbt helt enkelt  .

_
Efter jobbet idag ska vi åka iväg och gå på långtur med pälsklingarna och ikväll blir det locket   . Imorron ska vi ut och preppa alla spåren inför klubbens tävling på söndag och efter det kommer mamma och pappa och hälsar på   . Pappa fick åka bil-förbud efter operationen men nu har det gått sex eller sju veckor och det är dags för premiärbesöket in Only   . Kajsa kommer oxå - så klart    . Kan bli livat ... Särskilt när det är dags för frisering av små tantklossingar   .

_
Snart är det lunchdags här och jag har 2 ärenden att uträtta; handla lite öl till imorron och köpa en ny mascara. Det sistnämnda borde jag ha gjort för 2 månader sen, det är ingen ände på förfallet   .

_
"Argumentera aldrig med en dåre, folk kommer inte att se vem som är vem."   

Presentation


PALMSTRANDS SCHÄFRAR

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards