Palmstrands schäfrar

Alla inlägg den 9 september 2011

Av Nina Palm - 9 september 2011 10:05

Gör ett nytt försök att blogga ... mellansparar lite då och då för det verkar som att www.bloggplatsen.se inte gillar vårt nät eller - alternativt - inte gillar min dator   .

_
Den märkliga huvudvärken från i onsdags övergick under natten mot torsdagen till att bli en tradig bonna'förkylning all inclusive (exkl. feber)  . Jaja. Jag stannade iaf hemma från jobbet för det var en ren plåga att ta sig igenom onsdan med bara huvudvärk. Jonas åkte iväg på en sån där "nu ska vi komma varandra närmare"-aktivitet med jobbet ...

_
 

... varpå Frasse bröt ihop och la sig för att vakta dörren - i 4 timmar innan han tog en drickapaus för att ligga där i några timmar till  .

_
Jag pysslade omkring lite här i boet   . Målade över lite missar efter takmålningen i hallen, tvättade ett par maskiner tung-tvätt (= 2 par thermobyxor, en hundträningsoverall och ett bautastort polisregnställ) och mummade av golven innan jag svimmade och tog 2 minuter på den lilla visaren   .

_
Väl vaken igen lastade jag pojkarna i bilen och körde ut till Revinge för att ta en rejäl runda i sakta mak   . Nu blev det lite intervaller här och där eftersom somliga (av hormonella skäl får man anta) scannade området efter kobajslunch   .

_
 

Nixx, pinne, Frasse och Yaxxon    

_
Nu är jag RÄTT less på BLOGGPLATSEN kan jag säga   !

_
Gör ett sista försök och huttar ut lite pics på vårt fina sovrum (saknas bara läsbelysning)   :

_

_
  

_
Gästrummet är oxå färdigt men saknar - gissa vad - läsbelysning   :

_
_
Belysning, belysning, belysning ... jäkla meck det där! Takbelysning, mysbelysning, ljusbelysning, arbetsbelysning - ska jag fortsätta   ?!

_
Färdigbloggad för idag på grund av akut tålamodsbrist alltså   .

_
"Som man ropar får man svar."       

Presentation


PALMSTRANDS SCHÄFRAR

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards