Palmstrands schäfrar

Direktlänk till inlägg 7 september 2011

ATT PRATA KLOKT OCH LOGISKT I EN TIMME ...

Av Nina Palm - 7 september 2011 09:07

... är vad som står på menyn idag   . Väntar på att ta min jättestora hög bestående av 20 akter med tillhörande domsförslag och gå ner till förhandlingssalen och föredra dem   . Jag har koll på läget - tror jag   . Nåt som inte är helt optimalt är att jag börjar känna en svag dunkande värk i min vänstra tinning (ALLTID vänster) och "se blinkande mönster" i de yttre delarna av synfältet vilket brukar vara ett tecken på att ett migränanfall är på G   . Måtte medicinen hjälpa *håller tumme* för annars blir detta icke ett roligt uppdrag - det finns alltid risk för diskussioner i de häringa socialförsäkringsmålen   .

_
Jaja. Igår hade jag en ganska vanlig dag på jobbet. Fick glädjande besked dock - det blir ett tre månader långt övertidsprojekt *katching*   . Man får lixom passa på när övertid bjuds s.a.s GÖTT! Lite segt säkert men om man sprider timmarna jämnt över alla veckorna så + åker in nån lördag eller söndag så   .

_
På kvällen kom Gosia och Ajje-Bajje-Buff och hälsade på   . De ska ju ut i lägre klass snart, troligen på stubb, så jag trampade ut 2 upptag med slut och 1 upptag med spår   . Det visade sig att stubben närmast "vår äng" inte är normalstubb utan mer ... jord med små kvistar som sticker upp här och där. Typ   . Det blev lite skumstubb och lite normalstubb och sammanlagt dryga 800 meter spår i rejäl vind   . Själv kände jag mest för att fika och gå på runda med Hobbisarna, alltså gjorde jag det. Yaxxon höll ju för bövelen på att spåra ihjäl sig i helgen.

_
DAGS ATT RUSA IVÄG   !

_
Tillbaka - nämnden och domaren tyckte som jag i ALLA målen   .

_
 

Dagens skörd    

_
Fick min nya stegräknare igår oxå förresten - den stannade på 6 068 steg mellan klockan 17 och nannadags, inte SÅ illa tycker jag   .

_
Nu ska jag ta en liten paus här - ont ont ont i huvet   .

_
Favorit i repris:

_
"En slutsats är stället där du tröttnade på att tänka."   

 
 
Ingen bild

Cina

7 september 2011 13:46

hoppas verkligen att du slipper migränen, dvs att meducinen hjälper :)

Nu håller jag ett extra öga på min stegräknare...för du o jag har liksom innan förbrukat de där parallellt ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Palm - 19 november 2013 17:24

Nu har Palmstrands schäfrar flyttat igen, den här gången till Wordpress! Tack Eva Wallberg för hjälpen   ! Adressen är: http://bloggen.oneclick.palmstrand.se/   Hoppas att vi ses där!    ...

Av Nina Palm - 8 november 2013 08:42

Efter att ha förlorat många inlägg som plötsligt inte gått att spara, diverse säkerhetsproblem och en support som inte besvarar mail - bedrövligt på riktigt   ! - återgår jag till min gamla blogg.   Ni kan följa oss här:   Palmstrands schäfra...

Av Nina Palm - 4 november 2013 07:34


I helgen som gick gjorde jag och Yaxxon vårt 6:e försök i elit spår ... över ett år efter vår senaste spårtävling . Vi har inte riktigt haft nåt flyt i vårt spårtävlande och dessutom har vi säkert inte tränat spår som vi borde heller  . Jag tror att ...

Av Nina Palm - 31 oktober 2013 08:19

Själv har jag bollsinne som en verktygslåda men icke desto mindre är jag sjukt stolt över att bo i Sveriges Fotbollsstad nr 1 2013  ! Först vann LdB FC Malmö SM-guld    _   _Och sen följde MFF upp med att säkra sitt SM-guld på plastmattan i Borås...

Av Nina Palm - 28 oktober 2013 07:02

Som om det inte räcker med att jag nyss haft inflammation i mina axlar (åtgärdat) och alltid har mer eller mindre ont i mina hälsenor började mitt vänstra knä att bråka, helt plötsligt, i torsdags vid lunchtid. Trodde det var nåt övergående efter att...

Presentation


PALMSTRANDS SCHÄFRAR

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards