Palmstrands schäfrar

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Nina Palm - 6 september 2011 09:05

Ja herregud. Igår var jag fullständigt färdig när jag kom hem från jobbet av okänd anledning   . Tröttare än tröttast och bara tvungen att svimma en stund, aldrig har väl en stackars timme gått så fort   . Tyckte jag la mig, blundade och blev väckt inom loppet av 5 minuter. Skumt   !

_

Hur som helst. Vi åkte hem till Jennifer och Jocke på en fika   och där begick jag troligen ett av mina större teknikrelaterade misstag i livet - jag laddade ner spelet Wordfeud till min Iphone (f'låt - till min TELEFON alla Applehatare   ). 2010-talets Alfapet. Trött jag blir - nu har man ordkamper att kolla oxå ...   . Men KUL är det   ! Kamperna mot Jocke och Jonas följde mig ända in sängen kan jag säga. Bara det är ju helt sjukt, på ett socialt plan alltså, eftersom Jocke hade myskväll med film tillsammans med sin fru och eftersom Jonas stannade uppe en stund längre än jag   .

_
Har inte sovit så bra inatt. Vaknat en gång varannan timme och iofs kunnat somna om direkt men det är ju störigt så det räcker   . Känner mig iaf ganska nöjd med att jag INTE startade några ordkamper mitt i natten   .

_
Ikväll får vi se vad som händer. Det är bara jag och Hobbisarna som är hemma och en idé är ju att lägga ett spår på stubben eller att köra ett pass lydnad med Kamelkungen   . Eller tar jag en långtur i Bokskogen ... Eller gör jag helt enkelt ingenting    .

_
"Om något verkar vara för bra för att vara sant, är det nog det oxå."   

Presentation


PALMSTRANDS SCHÄFRAR

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards