Palmstrands schäfrar

Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Nina Palm - 31 augusti 2011 10:10

Hmm. Jag mackulerade beställningen av garderober igår - vi ombestämde lite och förhoppningsvis kan vi följa upp Plan B redan till helgen   . Flexibelt   .

_
Jag hade planerat att köpa höstjacka till NÄSTA lön men eftersom det var 13 grader "varmt" igår morse   (och 10 grader idag skulle det visa sig) så var det bara att ombestämma och köpa en jacka NU. Flexibelt   .

_

 

_
Igår älskade jag min fina hund Yaxxon Palm av hela mitt hjärta   . Imorse drog han (i viss mån i sällskap av Frasse) efter samma katt som de jagade i förra veckan och han var borta i 5-10 minuter (Frasse vände snabbt   och Nixx fattade ingenting   ) vilket ledde till att jag 1. blev hyperstressad 2. rädd 3. skitförbannad och 4. missade bussen. Nu avskyr jag kräket (och då menar jag inte katten) - med eftertryck. Flexibelt   .

_
Hittills har jag gått fina avslappnade morronrundor på fälten bakom vårt hus men hädanefter blir det koppelrundor ā la stan när det är mörkt ute och risken att upptäcka t.ex katter för sent är överhängande   . Flexibelt   .

_
Igår ösregnade det och stormade i Bara och lusten att träna hund stod och växte på en åker i närheten   . Jennifer kom förbi på en fika och för att kolla våra nya ljuslyktor, för att hoppa i vår nya säng (ovanlig vana hon har) och för att studera mina fönsterinstallationer   . Hundarna fick iaf ut och röra på sig en runda   .

_
Ikväll är det gruppträning men det blir lixom ingen träning för mig eftersom det först är tävlingsmöte och sen TS-möte   . SUCK! Men men. Det är som det är med det och kanske känns det lätt och luftigt i själen ändå framåt eftermiddan eftersom Jonas håller på att måla om och dona i sovrummet där hemma  .

_
"Det är vad vi tror vi vet som hindrar oss från att lära oss något nytt."   

Presentation


PALMSTRANDS SCHÄFRAR

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards