Palmstrands schäfrar

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Nina Palm - 24 augusti 2011 07:03

Ja alltså. Fick en fråga här på bloggen igår om varför jag använder så många smileysar, de stör läsaren och så är det barnsligt   . Jag svarar så här: jag gillar smileysar, är nog rätt barnslig och läsandet av min blogg är helt frivilligt. Själv undviker jag bloggar där författaren inte kan skilja på "de" och "dem" och sär skriver   . Smaken är som röven - klöven.

_
Igår kom äntligen sängen! En månad för sent men bättre sent än aldrig   .

_
 

Rymdskeppet har landat   

_
Annars var det en rätt vanlig dag igår (om man bortser från kattjaktsintermezzot alltså). Jonas hjälpte Jennifer och Jocke att köra en massa skräp till Sysav med Silver Bullitt och för det besväret blev vi bjudna på en sjukt god middag på XXXLutz   . Jag kan verkligen rekommendera ett besök i deras restaurang, IKEA-priser på maten, väl tilltagna portioner och - framförallt - vällagat   . Ja å så är det bordsservering! Som Jocke sa: "Maten ser exakt ut som på bilderna i menyn!". Bananaspliten känner jag dock att jag borde ha hoppat över ...

_
Efter middan åkte jag ner till klubben, främst för att ha ett möte med Lotta och Tereze men även för att träna med Yaxxon och vara lite social med Irene, Lena, Gosia, Vicky, Mattias, Susanne, Cina, Eva och Chrille   . Gräset är en halvmeter högt på appellplanen nu och med mitt onda knä gick det sådär bra att gå   . Jag gjorde iaf ett seriöst försök att få till ett bra lydnadspass men det kändes mest "jaha" ...   . Fria följet var svårt att fixa till där på ängen, krypet blev åt helvete för högt och för snabbt MEN apporteringarna gick åtminstone bra   . Jaja. Yaxxon var iaf lyllig och det är huvudsaken. Ja å så körde Irene ett pass lydnad hon med och det såg ju helt ok ut tycker jag   .

_
Väl hemma var jag rätt trött och dessutom sugen på att premiärnanna i nya sängen och gissa om den var helt underbart skön!   

_
Idag väntar muntlig förhandling i det jag kallar "Falafel-målet", föredragningar och sen gruppträning   .

_
"Galenskap är att göra samma sak om och om igen och förvänta sig ett annat resultat."   

Presentation


PALMSTRANDS SCHÄFRAR

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards