Palmstrands schäfrar

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Nina Palm - 18 augusti 2011 07:08

Igår - på klubben - var Yaxxon lite rörig i sin mage, absolut inget allvarligt men helt klart rörig och vid halv 5-tiden i morse vaknade jag av att jag hörde en hund galoppera omkring i huset   . Eller egentligen inte i hela huset utan uppför och nerför trappan till övervåningen och jag for upp ur sängen med en jäkla vänster   . Det visade sig att Yaxxon hade snott en strumpa ur tvättkorgen som han roade sig med att galoppera uppför trappan med för att sedan "tappa" strumpan nerför trappan och rusa efter och fånga den ...   . Bajsnödig var han alltså INTE.

_
Igår var det uppstartsmöte för gruppen på klubben och det känns som att vi har en plan   . Bra det! Nu får vi se om vi lyckas hålla den men det borde gå. Efter mötet la vi en plats som gick bra och sen körde jag ett pass fritt följ med Yaxxon. Lite väl livat kan jag väl tycka men va fan - som man sår får man skörda   . Krypstarter blev det oxå och de funkade iaf bra   .

_
I övrigt har det inte hänt så mycket i livet. Jag skriver domar som en idiot på jobbet för att komma ikapp efter en formsvacka i maj/juni och ikväll väntar trädgårdsarbete hemma   . Imorron är det äntligen fredag igen, bara det gör ju att man kan känna lugnet.

_
"Lär dig livets stora gåta; älska, glömma och förlåta."   

Presentation


PALMSTRANDS SCHÄFRAR

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards