Palmstrands schäfrar

Alla inlägg den 27 maj 2011

Av Nina Palm - 27 maj 2011 07:53

Efter att ha varit lite halvdassig några dagar är jag tillbaka i Gruvan   .

_
CITYAKUTEN-update:


* Yaxxon började hosta i tisdags   .

* Nixx kraxar mellan varven fortfarande   .

* Frasse fortfarande kraxfri OCH väsentligt mycket piggare redan så här få dagar efter kastreringssprutan   .

* Kajsa - vet inte, ska kolla med mamma idag MEN eftersom jag inte hört nåt utgår jag från att hon är ok   .

* Sen de fick sina Interceptortabletter i måndags kan jag berätta att alla pojkarna haft några bakåtdragningar, som kan komma om de faktiskt haft noskvalster. Nästa tablettattack blir på måndag   !

_
Det har alltså inte hänt så vidare värst mycket i livet de här senaste dagarna. Jag har passat på att nanna   , ta det lugnt och bara vara. Igår var jag nere på klubben och fixade med min "ruta" inför kvällens övningar i lydnadsklass 2 *måste skriva fusklapp så att momenten kommer i rätt ordning* och när Jonas hade vaknade åkte vi iväg på en liten shoppingtur  som vi avslutade med att käka fondue på Pers Krog . Jag shoppade ingenting - hade inga uppslag alls faktiskt - medan Jonas gjorde några fynd iaf  .

_
Till helgen väntar stugfix nere på klubben och i övrigt blir det lugnt och fint. På tisdag - senast - bör Frasse visa symtom på kennelhosta OM han ska få sjukan han med, så nån hundträning blir det inte. Planen är att vi själva iaf ska komma ut på en powerwalk   .

_
ANTAL STEG IGÅR: 12 146

_
"Nu är det hjort sa älgen när han blev ren."   




Presentation


PALMSTRANDS SCHÄFRAR

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards