Palmstrands schäfrar

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Nina Palm - 11 maj 2011 08:38

Just nu håller jag på att lägga sista handen vid vårt Demoniska kennelläger på Stigmansgården, Karlsborg den 5-10 juli   !


_
Det börjar likna nåt och alla grupper är nu klara. Ett återbud i skyddet som eventuellt kan fyllas av någon och vi hade gärna haft en hund till i rapporten   . MEN det är ingen ko på isen iaf och det är ju gött   !

_
Finns det någon som är intresserad av att träna skydds med Dan Pöhner eller rapport med Gun-Britt Arthursson - hör av er till mig på mail kajsanina@hotmail.com   ! Heidi Koivistos spårgrupp är fullbokad igen efter ett par återbud, detta fr.o.m. idag   .


________________


Igår hade vi en ganska lugn tisdag på Köpenhamnsvägen. Eller ja - det blev ju lite jagigt där ett tag med handling, hämtning av Sebastian och en hyfsat rejäl hundrastning men solen sken och allt funkade enligt plan   . Sebastian fixade sin läxa och var hur duktig som helst trots mycket text att sammanfatta   (han får hoppa över 5:an - som han flyttades upp till från 4:an i december förra året - och ska, som det verkar, börja 6:an till hösten), vi fikade och hundarna tog det lugnt   . Framåt kvällen beväpnade jag mig med Furminatorn IGEN och drog sanslösa mängder päls av Yaxxon och Frasse. Sjukt vad de fäller   ! Det var i stort sett det som hände   .

_
Ikväll väntar tårtkalas på klubben   . Ajaxx och Yaxxon bjuder på gemensam tårta och nästa vecka bjuder jag på Kanelbullsparty - är skyldig Mattias det efter vedermödorna med min TV ... f'låt dator, som han lagade   . Det kostar att ligga på topp   .

_
ANTAL STEG IGÅR: 12 787

_
"Man är ungefär så lycklig som man bestämmer sig för att vara."  



Presentation


PALMSTRANDS SCHÄFRAR

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards