Palmstrands schäfrar

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Nina Palm - 9 maj 2011 08:23

Den här arbetsveckan lär ju iaf få mig att vakna ...   . Förhandling med vittnen, tolkar och mög kl 09.00 en måndag är icke min kopp te men det är bara att bita ihop och ha koll på läget   .

_
Helgen har varit väldigt bra på alla vis - bortsett från en dubbelbokning i lördags pga. extremt dålig koll från min sida   . Var ju uppsatt som tävlingsledare på TS-tävlingen som började kl 16.00 (vilket jag icke hade koll på) och skulle vara hemma hos Sophia och Fredde i Veberöd kl 18.00 för grillmiddag tillsammans med Karin och Patrik   . Omöjlig ekvation. Som tur var kunde Cina redan i veckan meddela att hon kunde ställa upp och hjälpa mig med tävlingslederiet från kl 18 och framåt så jag var bara en timme sen till middan   . Jaja. Det ordnade sig iaf   .

_
TS-tävlingen hade 30 anmälda och Onsdagsgruppen la beslag på silvermedaljen genom Vicky och Shotti och på 8:e platsen genom Gosia och lille Ajaxx   ! Mattias och Trym kom på delad 11:e plats med 20 andra men var sjukt nöjd ändå eftersom Trym uppfört sig gränsfall exemplariskt   .

_
Grilleriet i Veberöd var hur mysigt som helst och i vanlig ordning höll vi på att äta ihjäl oss   . Vi sov över och startade söndan med långfrukost all inclusive och sen tog vi en runda på Revinge med Pälsklingarna   . Väl hemma igen kändes det som att vi hade oceaner av oplanerad tid framför oss men så *kabang* var det dags för lite kompletteringsshopping, middag, tvättid, dammsugning, diskning och allt det där ändå   .

_
I fredags firade vi vår bröllopsdag med mumsig mat, lite film och godis och allmänt mys i soffan tillsammans med Junior   .

_
F.ö kan jag berätta att rosorna fortfarande är jättefina - igår var jag värsta proffset och SKAR av stjälkarna lite snett så där innan jag stoppade ner rosorna i nytt fräsch vatten   . Tips från min kollega Maggan som visat sig vara värsta blomexpterten (oxå)   . INTE klippa - SKÄRA   !

_
Nu är klocken eftermiddag och förhandlingen, som tog 2 timmar, är till ända och jag kan väl säga så här ... vissa advokater är bättre än andra   .

_
Ikväll får vi se vad som händer. Inga planer direkt men det kan ju ändra sig   .

_
ANTAL STEG IGÅR: 8 413

ANTAL STEG I LÖRDAGS: 11 541

ANTAL STEG I FREDAGS: 11 473

_
"Man känner igen sanningen när man hör den."   

Presentation


PALMSTRANDS SCHÄFRAR

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards