Palmstrands schäfrar

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Nina Palm - 15 februari 2011 08:11

Det må jag då säga, att bostadsaffärer icke är bra för hjärtat   och inte heller för händerna, som torkar ut av allt städande eller naglarna som bryts som knäckebröd allt efter som   .

_
Städa och plocka undan inför värdering, städa och verkligen plocka undan inför fotografering och städa och plocka undan inför visning   .

_
Status idag är


* att vi fått 2 bud strax under utropspriset vilket tydligen är alldeles lysande eftersom alla budgivningar brukar starta med skambud  för att stå stilla några dagar och sen jobba sig vidare upp emot och oftast förbi utropspriset i vårt område  !


* att vi ska ha en visning till på torsdag eftersom det är några som kontaktat mäklaren för att få visning (jajamän städa igen - längtar redan  !).


_
Man kan säg att det här upptar ens tankar mest hela tiden och när jag får sms så kastar jag mig över luren - Nytt bud   ?! Nähä. Det var bara Jonas som undrar om det kommit nåt nytt bud   .

_
Idag är det min sista arbetsdag för den här veckan *tack o lov*   . Det blåser isande nordvindar här och man håller på att frysa till glass när man sticker näsan utanför dörren    MEN nu måste jag verkligen ta tag i träningen av min stackars understimulerade hund   . Onsdagsgruppen har ju tränat ett par veckor nu men det är dags att få lite struktur på det hela igen med platsliggning, lite massakerlydnad och mer fokuserad träning   . Det ser jag fram emot efter att ha flummat omkring ett tag och dessutom kan det ju kanske lindra en del av bostadsaffärsstressyndromet   .

_
Vi tackar ödmjukast för alla hållna tummar och hoppas att ni fortsätter hålla tills dess att  vidare information kommer   .

_
ANTAL STEG IGÅR (hittade räknaren i plockaundaninförvisning-backen   ):

12 215

_
"Vill vara glad själv måste du först glädja andra."  

Presentation


PALMSTRANDS SCHÄFRAR

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards