Palmstrands schäfrar

Alla inlägg den 29 september 2010

Av Nina Palm - 29 september 2010 08:06

Ett liiitet livstecken idag bara   .

_
Igår kom jag igång med träningen av mig själv - äntligen   - efter lång tids vila pga diverse krämpor som kan ha samband med att jag fyller 43 i december   . Det kan oxå ha samband med att jag inte är så vidare värst intresserad av vad kroppen säger åt mig   . Jag borde kanske inte ha tagit en tramadol för att kunna springa en runda ...? Jaja. Whatever. Nu har jag känt mig som en saggig brylépudding i konstitutionen alldeles för länge och igår var det dags: Pass 52 - 45 min powerwalk ā dryga 7000 steg (glömde min pulsklocka   ) och ett pass mage på det   . Hobbisarna fick följa med och uppförde sig riktigt bra när de väl hade insett att det INTE var läge att gå och snusa och markera upp halva kommunen   .

_
Dagens bloggtips   :

 Cityclickers där Sabina berättar om sitt liv med lille Khan (AKA Griseknoen eller Demonen's Botox).

_
Ikväll firar vi Ninas och Thelmas uppflytt till elit och det tycker jag ska bli kul   .

_
ANTAL STEG IGÅR: 14 888

_
Å så en favorit i repris:

_
"En slutsats är stället där du tröttnade på att tänka."   

Presentation


PALMSTRANDS SCHÄFRAR

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards