Palmstrands schäfrar

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Nina Palm - 7 september 2010 08:06

... kunde polisen hitta ytterligare ett vapen   .

_
Igår fick Fina Frasse Fräs extra karameller i sin kvällsmat   .

_
  

_
Igår tog vi träningsledigt, jag och Kamelkungen   . Kan ju va kul att bara vara hund mellan varven lixom även för en kamel, gå på runda tillsammans med Gråben, röja lite och springa järnet   . Åkte ut till Katrinetorp efter en mysig fika hos Jennifer, som är nyopererad. Inte en hund eller löpare så långt ögat kunde nå   och fältet var som gjutet för intervallträning   . Normalt brukar vi ju köra budföringar som intervallträning men det är ju lite komplicerat att fixa det på egen hand    så det fick bli lååååånga inkallningar istället   . Först toabesök, sen intervaller och sen en prommis för att gå av all mjölksyra. GB var hemma hos Cina under kvällen och hade en mysig stund vad jag kunde förstå   .

_
I övrigt blev det en tur till Ica, lite allmänt fix, TV och datoriserande innan jag somnade som en stock vid 22. Är sjukt trött på kvällarna nu för tiden    och eftersom jag börjat om med antiinflammatorisk medicin (jag vet - ORKA    !!) får gymet vänta en vecka till   . Jag blir galet seg av att inte röra mig som jag vill.

_
Annars inga news - som om inte Frasses bragd skulle räcka lixom   .

_
ANTAL STEG IGÅR: 9 771

_
"Idéer är som kaniner. Du får ett par stycken och lär dig hantera dem och ganska snart har du ett dussin."   

Presentation


PALMSTRANDS SCHÄFRAR

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards