Palmstrands schäfrar

Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Nina Palm - 17 augusti 2010 08:28

Idag öser regnet ner IGEN över Malmö   .

_
Gårdagen var skitradig - det hände ingenting, jag gjorde ingenting mer än att gå och handla, jag dammsög en vända och så käkade vi hemmameckade hamburgare, som ju då var väldigt goda iofs   . Konstigt att pommes känns helt onödiga hemma men fullständigt livsviktiga när man tar en burgare på lokal ... ett av livets mysterier   . Innan nannadags tog jag en tur med Kajsa och Fräset - en kortis bara men det räckte för min ryggs del   . Plocka bajs är INGEN höjdare när ländryggen har lagt av   .


_
Gårdagens insats på hobbyfronten var att fixa nya bloggar eftersom Blogtown förefaller ha dött paw rikhtitt   .

_
Onsdagsgruppens nya bloggadress: http://onsdagsgruppen.bloggplatsen.se (samma lösen som innan   )


Susannes, Ullas och Kias nya bloggadress: http://svedalabrudarna.bloggplatsen.se


GBA:s nya bloggadress: http://gba.bloggplatsen.se


_
Så nu vet ni det   ! (Susanne och GB - jag mailar mitt kontonummer avsett för PR-intäkter under dagen   )

_
Idag hoppas jag på en roligare dag ... eller rättare sagt. Jag tänker SE TILL att det blir en roligare dag   . Livet är för kort för att mögla bort på locket   . Får smörja in mina hälsenor och ta min medicin och rota fram mitt gamla knäböjsbälte som stöttar upp ländryggen ... ja och så bita ihop förståss   .


_
"En slutsats är stället där du tröttnade på att tänka."  



Presentation


PALMSTRANDS SCHÄFRAR

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards