Palmstrands schäfrar

Alla inlägg den 30 juli 2010

Av Nina Palm - 30 juli 2010 10:05

Jag borde ha sprungit en runda igår men det gjorde jag inte   .


Jag borde ha tvättat bilen igår men det gjorde jag inte   .


Jag borde ha klippt klorna på Frasse oxå men det gjorde jag inte   .



Jag borde ha gått igenom alla garderober för att hutta allt i "amen den här kan kanske funka ändå"-väg som i realiteten inte har funkat på 2-3 år  .


Jag borde inte ha ätit en massa godis men det gjorde jag   . Filmtajm är inte filmtajm utan tomma kalorier, så enkelt är det   .En bra film lyckades vi iaf pricka den här gången även om titeln "From Paris with love" ger ordet "ironi" en helt ny innebörd   .

_
  

_
Det enda jag både borde och gjorde var att träna lite kryp, skall och fritt följ med Yaxxon på kvällsrundan   .

_
Idag borde jag verkligen träna en sväng på gymet och det SKA jag göra   . Sen borde vi åka till Sussie, Pappsen och Mixa och hälsa på - för det har vi bestämt - och det VILL jag verk-e-ligen göra   . Najs!


_
ANTAL STEG IGÅR: 11 739

_
"Man ska aldrig lura en luring."  


Presentation


PALMSTRANDS SCHÄFRAR

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards