Palmstrands schäfrar

Alla inlägg den 29 juli 2010

Av Nina Palm - 29 juli 2010 09:09

... och RÄTT lack. Skrev världens längsta inlägg och så låste sig sidan, jag skulle kopiera och klistra in men det sket sig med kraft och alltihop försvann   !


Nu får det bli Twitter-style om tisdag och onsdag   .


TISDAG:

* hundservice   

* jobba   

* hundservice   

* hundträning med Gosia    (betyg träning: VG = very good   )

* långrunda med Hobbyhundarna   

* nanna    


ONSDAG:

* hundservice   

* jobba   

* bankmöte

* handla

* äta   

* snabeldraka   

* hundträning med goa glada gruppen   (betyg träning: NSVG = not so very good   )

* långrunda med Hobbyhundarna   

* nanna   


_
Så ja. Sammanfattningsvis kan jag säga att jag var mer död än levande igår när jag kom hem och klockan hade gränsfall passerat 22 när jag tackade för mig och sa byebye till världen   .

_
Ganska utsövd idag och morronturen med hundarna var riktigt skön - 16 grader och molnigt   . Nu har det lugnat ner sig här på jobbet för den här gången och det ska bli gött att sitta och dona med lite socialförsäkringsmål igen - lugnt och fint  lixom  .

_
Ikväll får vi se vad som händer. Jag borde sticka ut och springa känner jag   . Det visar sig om utsövdheten håller i sig   . Man blir iaf inte piggare av att sitta på lallan när småsegheten sitter i benen   ... Silver Bullitt är jittesmussi' och borde få ett bad men det är ju helg i övermorron lixom    OCH om 17 morgnar är det dags för lite arbete i ledighetskomittéen igen   .

_
Ha en happy torsdag evribaddi   .

_
ANTAL STEG I TISDAGS: 15 511
ANTAL STEG IGÅR: 13 710

_
"Den här planeten används uppenbarligen som dårhus av andra planeter."   

Presentation


PALMSTRANDS SCHÄFRAR

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards