Palmstrands schäfrar

Alla inlägg den 27 juli 2010

Av Nina Palm - 27 juli 2010 08:11

... Vilket då inte är helt fel eftersom den ar expanderat utåt betänkligt de senaste månaderna   . Jonas säger iofs att det inte är helt unikt att sånt händer när man springer och tränar på gym några gånger i veckan ... Hmm   . Hur som helst. Det är ett satans drag här på jobbet just nu och förhandlingsmålen bara precis väller in - allt är ju tidsstyrt när det gäller tvångsomhändertagande så det är ju bara att fixa så att allt kommer iväg i rätt tid = jag skriver så jag snart har förbrukat ett tangentbord till   . Semestertider lixom. Men men. Dagarna går fort och hittills har det blivit rätt   .

_
Igår hann jag inte med att käka lunch utan det blev till att trycka i mig 2 bananer i farten s.a.s och när jag väl var klar på jobbet bar det av till gymet för Pass 49 - ben, vader, mage    *klappar mig själv på axeln*. Väl hemma var jag RÄTT hungrig   . Mat till hundarna, mat till mig, dammsuga, duscha, TV, telefon   ... The usual shit alltså innan det var dags att ta ut bären på prommis   . Spännande liv!


_
Idag fortsätter kaoset .med full kraft men fr.o.m imorgon tror jag faktiskt att det blir lugnt ett par dar' igen   .


_
Ikväll får vi se vad som händer och fötter ... Apropå fötter är det hög tid att klippa klossingar på bären förresten - synd bara att klotången är spårlöst försvunnen   .

_
ANTAL STEG I SÖNDAGS: 8 703
ANTAL STEG IGÅR: 12 288

_
"Tunnaste boken i världen? "Vad män vet om kvinnor"!"  

Presentation


PALMSTRANDS SCHÄFRAR

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards