Palmstrands schäfrar

Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Nina Palm - 8 juli 2010 07:55

Torsdag idag och första arbetsveckan efter semestern är snart avklarad och min nästa lediga vecka är nu säkrad eftersom min goa' kollega Martina tagit mina inplanerade psykförhandlingar vecka 34   .

_

Vad har hänt? Njae. Inte mycket   . I tisdags efter jobbet åkte jag till gymet och körde Pass 39 - armar, axlar, mage - och det kändes rätt bra faktiskt   . Efter en dusch och liten snabbfika åkte vi ut på äventyr ... minst sagt   . Lite kryptiskt så där men så får det vara ett tag till har jag bestämt  *tralalalalaaa*   .

_
Igår på dan hade Jonas och Sebastian en bad-dejt med Vicky och Alexandra på Barabadet eftersom värmen kommit tillbaka   .  De lediga de kan lixom   .

_
På kvällen stannade vi hemma från gruppens sommarlovsträning för att kolla på Tyskland i semifinal i fotbolls-VM mot Spanien   . Höll på att svimma när jag såg det tyska laget traska in - herregud, de är ju knappt vuxna, de där pågarna   . Spanien var för bra igår och vann med 1-0 men shit vilket framtidslag Tyskland har   ! Nu blir det match om bronset och jag är superimponerad att de tagit sig så långt med ett så ungt lag - hatten av   . Läste på nätet att halva styrkan spelade i U21-landslaget förra året!! HEJA TYSKLAND   - friskt vågat och nästan vunnet!

_
  

_
Till fotbollen drack vi lite Mexico-bärs med lime och det var riktigt mysigt - bärs och fotboll lixom   .

_
  

_
Ikväll ska Jonas på K9-party i Trellehulla och jag får se vad jag hittar på med de 4 pälsarna   . Hundfria hundpartyn kräver massiva insatser på Köpenhamnsvägen   . Som kompensation tog Jonas en rejäl långrunda med hela högen igår eftermiddag/kväll och nu på morronen fick jag en behaglig morronrunda med bara Frasse och Kajsa   .

_
Det var det om detta.

_
ANTAL STEG I TISDAGS: 11 507

ANTAL STEG IGÅR: 8 766   

_
"Ett huvud utan bekymmer finns bara på en fågelskrämma."   


Presentation


PALMSTRANDS SCHÄFRAR

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards