Palmstrands schäfrar

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Nina Palm - 15 juni 2010 08:52

Andra semesterdagen   .

_
GUD så skönt det är att vara ledig ... Vädret hade kunnat vara roligare men det regnar inte och det blåser inte, det är inte minusgrader och det får räknas som helt ok ändå tycker jag   .

_
Igår tog vi en lugn morron innan vi åkte in till stan för att fixa lite grejer inför Marma   . Så klart har mina gåutmedhundenskor avlidit prick nu   - det har gått hål i tyget och mönstrena under sulan have seased to excist.  Åt lunch på Casa Mia - yummie! - och hälsade på hos Chrille och Eva i affären. Hej hej   !


_
På kvällen var det dags att röra på döfläsket och jag tog med mig Kajsa och Frasse på en powerwalk på ganska prick 6 100 steg som tog 46 minuter   . Väl hemma körde jag lite mage och gjorde några armhävningar    = Pass 36. Jag HATAR verkligen armhävningar måste jag säga   . MEN den som vill va fin ...   . Det var kul att inviga pulsklockan iaf ... mindre kul när jag försökte springa, både Frasse och Kajsa tog det som ett fyrfaldigt *tjohooo - raveparty*   . Var uppe i en puls på 180 inklusive kramp i armarna ... INTE bra, inte bra.


_
Jonas åkte iväg med Yaxxon och Nixx och tog en långis på annat håll   .


_
Sen blev det en lugn och skön kväll med film å så   .

_

Idag ska Jonas ta en runda till jobbets hundträning och själv får jag se vad jag hittar på ...Kanske nåt, kanske inget och det är helt ok för mig   . Vovvi ska få göra nåt kul iaf - simma en sväng kanske   ? Ska ringa vår hundvakt Andreas och bestämma detaljer inför överlämning av våra dyra Gråben till helgen   . Sen borde jag åka till bilverkstan för att visa dörrskadan på Silver Bullitt, som måste fixas i sommar + att jag ska kolla vad de tar för service, som det så klart är dags för när man ändå har plånboken på glänt   . Jaja.

_
Det var det om detta. Spännande semesterliv *haha*.

_
ANTAL STEG IGÅR: 17 156

_
"Turen ger inte bort nånting. Den lånar bara ut."  



Presentation


PALMSTRANDS SCHÄFRAR

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards