Palmstrands schäfrar

Alla inlägg den 29 maj 2010

Av Nina Palm - 29 maj 2010 22:12

 ... är på TV nu och eftersom jag kan den filmen utantill    passar jag på att blogga lite då då   .


_
I torsdagskväll hände det inte mycket alls på Köpenhamnsvägen, jag mummade över hemmet med kraft    och herregud säger jag bara om alla pälsbollar som våra djur alstrar  . Hur som helst efter utförd megamumning fick alla Pojkarna Palm gå på singelrunda med mojjan och bli furminerade på vägen   .

_
  
_
När Jonas kom hem vid 20 var det lite kväll kvar och vi tog oss en tur runt stan, shoppade solbrillor till mig bl.a och så avslutade vi med en fika på klubben med Torsdagsgruppen - very najs   .

_
Igår drabbades jag av morronen from hell   . Det började väl ganska bra med solsken och hundrundor men sen urartade det med kraft kan jag säga   . Skulle vara lite effektiv och gå och lämna tillbaka några filmer och ta bussen från Fridhemstorget istället, väl där kom jag på att jag glömt mina brillor och det var bara att traska hem igen, hämta brillorna och därmed missa 2 bussar   . Okej. Jag har ju flex *yada yada yada* ... Väl framme på rätt hållplats skulle jag kliva av och då passade jag på att gå med full kraft emot en utstickande stålgrej som träffade MITT PÅ mitt knä, jag höll på att svimma av smärtan ... vilket jag inte gjorde men däremot ramlade jag av bussen och missade en pelare utanför med en hårsmån    . Jag H A T A R att ramla! Särskilt inför publik   . Fy fan va ont det gjorde i knät - blodet lämnade hjärnan, kallsvetten kom    och jag var helt säker på att jag skulle döden dö. Är man hypokondriker så är man ... what can you do lixom   .  Mitt Pass 33 blev inställt och Jonas kom och hämtade mig efter jobbet   . Ja sen hade vi förresten bemötande, attityd och vad det nu var-möte på eftermiddan   och så försvann solen och ersattes av spöregn ... som lök på laxen lixom, PLUS att jag fick boka om min frissatid 14 dar' framåt - eller förresten, det fick jag göra redan i torsdags   . Mina frisyr-issues har passerat gränsen för akut och är snart uppe på katastrofstatus ska tilläggas ... Kvällen slutade iaf bra med supergod wok och lite 'dodis   .


_
Idag fick hundarna morronservice av Jonas när han kom hem efter nattpass   . Jag kollade på Dr Phil, tog det lugnt och så innan jag tog en tur till solariet för att bättre på färgen lite ... Kände att jag hade lite märkligt ont i halsen och ställde in Pass 33 IGEN   men däremot tog jag rejäla rundor med vovvarna, tränade lite lydnad med Yaxxon (FS, kryp, skall och fritt följ) + klippte klossingar   . Alltid nåt   . Yaxxon var väldigt behaglig att träna med ... det kan ha berott på rundan innan iofs men vi var i synk om man så säger   . Knät ömmar fortfarande lite men det är helt ok och jag har konstigt nog bara ett rött märke mitt på knäskålen   .

_
Nu på kvällen - innan jobb för Jonas och Fräs - åkte vi iväg och käkade gott på ett ställe som heter Café Ceder (lite Turkietkänsla fast uppiffat s.a.s.) och sen blev det en sightseeingtur i Malmö: Södra Promenaden (för att kolla om Molle vaktade brandstationen   ), Möllevången, Stortorget/Lilla Torg och sen ner till Västra Hamnen där jag lixom bara varit på "utsidan" förut   . Hur mysigt som helst och shit så fint det är där nere   .

_
  

_

Nu är det snart nannadags här   . Imorgon väntar en heldag i skogen med gruppen + lite folk från Torsdagsgruppen   . Ska bli kul tycker jag.

_
ANTAL STEG I TORSDAGS: 10 162
ANTAL STEG IGÅR: 9 094

_
"Livet är inte de dagar som gått utan de dagar du minns"  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


PALMSTRANDS SCHÄFRAR

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards