Palmstrands schäfrar

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Nina Palm - 16 maj 2010 11:41

Jahaja. Det var ju väldigt vad o-bra väder det varit de senaste dagarna i Skåne   . Regn regn och så lite regn   . I torsdags var det iofs helt ok men då hade jag ingen lust what so ever att lämna locket för utomhusaktiviteter   ... och i fredags åkte jag till Åhus, tvättade och städade bilen OCH gick på en 8 300-stegsrunda (vi gick typ vilse ska tilläggas   )  i skogen med mamma och hundarna - ingen hundträning alltså   . Igår vaknade vi till ett sinnesjukt regnväder och efter skogsturen tog det typ hela resten av dan att bli torr   väl hemma i Malmö (där det oxå regnade) blev det mest mys med en något sleten' make   . Ingen hundträning   . Jaja. Mañana, mañana is the shit för idag ska vi nämligen på dop   .


_
Hur som helst så är iaf Silver Bullitt jättefräsch (inklusive luktegottnallebjörn och allt   ) och så fick jag träffa min favoritsnäcka Fanny Christina Johansson   .

_
Man har ju knappt några grejer i bilen   ...

_
  


Nystädat tyskt kvalitetsfordon i skymningsljus   
  


Fanny, mosters snäcka nr 1   (och ja - det är Kajsa som jobbar på sina tiggartalanger i bakgrunden   )
  

_
Efter dopet är Plan A att ta en tur med grabbarna grus (Kajsa är tillbaka på sitt eget super-spa   ) och sen får vi se. Har lite filmer att kolla på och en posse' cheezballs ... inte direkt skitäckliga om man säger så ... Jaja. Vi får se. Borde ta en tur med springskorna, jag känner det - verkligen - men det är ju synd på nytvättat hår kan jag tycka   . Jag menar, det tar ju minst en halvtimme att torka och roligare grejer kan man ju ägna en söndagskväll åt, eller hur  ? Nähä - inte det nej   ...

_
ANTAL STEG I FREDAGS: 12 360
ANTAL STEG IGÅR: 9 2 61

_
"Det enda framgångsrika surrogatet för intelligens är tystnad."  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


PALMSTRANDS SCHÄFRAR

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards